Tesco: Kis karácsony, nagy bevásárlás!
A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatással karácsonykor a vásárlók rengeteg időt és energiát takaríthatnak meg. Az áruházlánc munkatársai tavaly karácsonykor több mint 3 millió terméket szállítottak ki, melyek között közel 11 ezer csomag szaloncukor, és 50 ezer darab karácsonyi édesség volt. Idén egy kuponkód használatával akár 2000 forintot is spórolhatnak azok, akik először használják a szolgáltatást.
Az ünnepi készülődés rengeteg teendővel jár, ezek mellett pedig komoly időkiesést jelent a karácsonyi bevásárlás és sorban állás. A Budapesten, Székesfehérváron, Győrött, Szegeden és a városok vonzáskörzetében elérhető Tesco Online Bevásárlás különösen népszerű az ünnepi időszakban, tavaly 155 autóval csak az adventi hétvégéken 13 000, december 23-án és 24-én pedig 3125 kiszállítást teljesítettek az áruházlánc munkatársai.
„A szolgáltatás segítségével az ünnepi hozzávalókat kényelmesen, otthonról tudjuk megvásárolni, és a nehéz táskákat sem kell hazacipelnünk. Ráadásul nem kell az utolsó pillanatra hagynunk a bevásárlást, hiszen az online felületen a házhozszállítás időpontja akár három héttel előre rögzíthető, és az azt megelőző nap 23:00-ig módosítható. A szolgáltatás nemcsak a karácsonyi időszakban népszerű, a 2013-as indulás óta összesen 85 millió darab terméket szállítottak ki munkatársaink” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco-Global Áruházak Zrt. e-kereskedelmi üzletágvezetője.
A vásárlók az online platformon 20 000 élelmiszer, vegyi áru és háztartási cikk közül választhatnak, majd 5 egyszerű lépésben adhatják le megrendeléseiket. A szolgáltatás új felhasználói most az első rendeléskor – ha a vásárlás összértéke eléri a 9000 forintot – az ES2000 kód megadásával 2000 forint kedvezményt kapnak karácsonyi ajándékként.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >