Tesco: Kis karácsony, nagy bevásárlás!
A Tesco Online Bevásárlás szolgáltatással karácsonykor a vásárlók rengeteg időt és energiát takaríthatnak meg. Az áruházlánc munkatársai tavaly karácsonykor több mint 3 millió terméket szállítottak ki, melyek között közel 11 ezer csomag szaloncukor, és 50 ezer darab karácsonyi édesség volt. Idén egy kuponkód használatával akár 2000 forintot is spórolhatnak azok, akik először használják a szolgáltatást.
Az ünnepi készülődés rengeteg teendővel jár, ezek mellett pedig komoly időkiesést jelent a karácsonyi bevásárlás és sorban állás. A Budapesten, Székesfehérváron, Győrött, Szegeden és a városok vonzáskörzetében elérhető Tesco Online Bevásárlás különösen népszerű az ünnepi időszakban, tavaly 155 autóval csak az adventi hétvégéken 13 000, december 23-án és 24-én pedig 3125 kiszállítást teljesítettek az áruházlánc munkatársai.
„A szolgáltatás segítségével az ünnepi hozzávalókat kényelmesen, otthonról tudjuk megvásárolni, és a nehéz táskákat sem kell hazacipelnünk. Ráadásul nem kell az utolsó pillanatra hagynunk a bevásárlást, hiszen az online felületen a házhozszállítás időpontja akár három héttel előre rögzíthető, és az azt megelőző nap 23:00-ig módosítható. A szolgáltatás nemcsak a karácsonyi időszakban népszerű, a 2013-as indulás óta összesen 85 millió darab terméket szállítottak ki munkatársaink” – mondta Sebestyén Péter, a Tesco-Global Áruházak Zrt. e-kereskedelmi üzletágvezetője.
A vásárlók az online platformon 20 000 élelmiszer, vegyi áru és háztartási cikk közül választhatnak, majd 5 egyszerű lépésben adhatják le megrendeléseiket. A szolgáltatás új felhasználói most az első rendeléskor – ha a vásárlás összértéke eléri a 9000 forintot – az ES2000 kód megadásával 2000 forint kedvezményt kapnak karácsonyi ajándékként.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >Nem áprilisi tréfa: Ezt a különlegességet kóstolhatod meg a hazai McDonald’s-ban
A social média világában szinte naponta tűnnek fel újabb és…
Tovább olvasom >Egy igazán erős húsvét lehet az idei az Univer új termékével
A merész ínyenceknek kedvez az Univer legújabb, limitált kiadású termékével.…
Tovább olvasom >