Tesco-kampány: több mint 1000 termék tartósan alacsony áron az év végéig
A ’Megfékezzük az árat’ kampánnyal a Tesco a vásárlói igényeknek megfelelően hosszútávon, kiszámíthatóan alacsony áron kínál számos alapvető élelmiszert: csirkehúst, rizst, tejet, felvágottat, de háztartási és szórakoztató cikkeket is.
A kampány 2011 november 4-től december 31-ig tart, mely időszakban az áruházlánc több mint 1000 termék árát fogja garantáltan alacsonyan tartani, azaz a termékek árai a jelenlegi árakhoz képest nem emelkedhetnek. Amennyiben árváltozás történik, az minden esetben kizárólag árcsökkenést hozhat.
A ’Megfékezzük az árakat’ kampányban szereplő több mint 1000 terméket a Tesco olyan szempontok szerint válogatta össze, hogy a vásárlók számára a mindennapi élethez szükséges árucikkek megtalálhatók legyenek. Ennek megfelelően a terméklistában helyet kaptak alapvető élelmiszerek: pékáruk/péksütemények, tejtermékek, húsáruk, tésztafélék, ásványvízek és üdítőitalok. A termékek közt nagy számban szerepelnek magyar termékek is, így például a friss tanyasi csirke (HUF 999/kg) vagy a magyar UHT tej (HUF 249/l) is mától alacsony áron kaphatók.
A karácsonyra való tekintettel az alapvető élelmiszerek mellett a lista tartalmaz különféle kávékat (pl. Café Blend HUF 249/cs), csokoládékat, könyveket, CD-ket is, továbbá olyan árucikkeket, melyek elengedhetetlenek egy háztartásban: tisztítószerek, mosogatószerek, mosóporok (pl. Takarékos mosópor HUF1890), öblítők, tisztálkodási szerek, illatszerek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >