Tesco-kampány: több mint 1000 termék tartósan alacsony áron az év végéig
A ’Megfékezzük az árat’ kampánnyal a Tesco a vásárlói igényeknek megfelelően hosszútávon, kiszámíthatóan alacsony áron kínál számos alapvető élelmiszert: csirkehúst, rizst, tejet, felvágottat, de háztartási és szórakoztató cikkeket is.
A kampány 2011 november 4-től december 31-ig tart, mely időszakban az áruházlánc több mint 1000 termék árát fogja garantáltan alacsonyan tartani, azaz a termékek árai a jelenlegi árakhoz képest nem emelkedhetnek. Amennyiben árváltozás történik, az minden esetben kizárólag árcsökkenést hozhat.
A ’Megfékezzük az árakat’ kampányban szereplő több mint 1000 terméket a Tesco olyan szempontok szerint válogatta össze, hogy a vásárlók számára a mindennapi élethez szükséges árucikkek megtalálhatók legyenek. Ennek megfelelően a terméklistában helyet kaptak alapvető élelmiszerek: pékáruk/péksütemények, tejtermékek, húsáruk, tésztafélék, ásványvízek és üdítőitalok. A termékek közt nagy számban szerepelnek magyar termékek is, így például a friss tanyasi csirke (HUF 999/kg) vagy a magyar UHT tej (HUF 249/l) is mától alacsony áron kaphatók.
A karácsonyra való tekintettel az alapvető élelmiszerek mellett a lista tartalmaz különféle kávékat (pl. Café Blend HUF 249/cs), csokoládékat, könyveket, CD-ket is, továbbá olyan árucikkeket, melyek elengedhetetlenek egy háztartásban: tisztítószerek, mosogatószerek, mosóporok (pl. Takarékos mosópor HUF1890), öblítők, tisztálkodási szerek, illatszerek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >