Tesco: jól fogynak a sátrak és a naptejek
A nyári fesztiválszezon beindulása erősen érezteti hatását a Tesco forgalmában. Júniusban a sportosztály egyik legkelendőbb árucikke a sátor volt, amelyből jelenleg is 20 termékből álló választékkal várja a vásárlókat az áruházlánc, de népszerűek a kiegészítő termékek – felfújható ágyak, polifoam matracok és hálózsákok – is.
Habár az idei nyár időjárása eddig nem kedvezett a klasszikus nyári termékek forgalmának, a nagy tömegeket vonzó nyári fesztiválok miatt jelentős a kereslet a kempingezéshez szükséges termékek iránt a Tesco áruházaiban. Az áruházlánc az idei évben jelentősen bővítette kínálatát sátrakból, így a fiatalok körében népszerű pop-up (egy mozdulattal felállítható), különböző méretű hagyományos, és a gyermekek által kedvelt mesefigurákkal díszített sátrak egyaránt megtalálhatók a választékban.
A kerti bútorok forgalmán is érezhető, hogy a vásárlók örültek annak, hogy beköszöntött az igazi nyár. A Tesco vevőköre elsősorban a katalógusban, illetve hirdetésekben megjelenő termékeket keresi az üzletekben. A legkedveltebbek a praktikus, előnyös áron kapható műanyag termékek, fém bútorokból pedig inkább a szetteket, illetve a napozóágyakat keresik a vásárlók. Idén megfigyelhető, hogy jelentősen emelkedett a gyermekek számára készült műanyag kerti bútorok forgalma, csakúgy, mint a kültéri játékok eladási mutatói.
Az elmúlt napok napsütéses időjárása miatt megnőtt a kereslet a naptejek iránt is, amelyekből a Tescóban az ismert gyártók készítményei mellett a Tesco sajátmárkás termékek is megtalálhatók. A sajátmárkás kínálatban 790 és 2500 Ft közötti áron kaphatók napvédő készítmények, 15-50 faktoros védelemmel, melyek között a legnépszerűbbek a Sundream termékek. A nagy melegben hűsítő élmény az egyre népszerűbb, és évről-évre nagyobb választékban kapható felfújható medence. Idén a Tesco minden eddiginél szélesebb kínálatot nyújt ezen termékekből, amelyek közt egyaránt megtalálhatók a gyerekeknek készült, mesefigurás, illetve a nagyobb, felnőttek számára is kényelmes medencék. tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >