Tesco: jól fogynak a sátrak és a naptejek
A nyári fesztiválszezon beindulása erősen érezteti hatását a Tesco forgalmában. Júniusban a sportosztály egyik legkelendőbb árucikke a sátor volt, amelyből jelenleg is 20 termékből álló választékkal várja a vásárlókat az áruházlánc, de népszerűek a kiegészítő termékek – felfújható ágyak, polifoam matracok és hálózsákok – is.
Habár az idei nyár időjárása eddig nem kedvezett a klasszikus nyári termékek forgalmának, a nagy tömegeket vonzó nyári fesztiválok miatt jelentős a kereslet a kempingezéshez szükséges termékek iránt a Tesco áruházaiban. Az áruházlánc az idei évben jelentősen bővítette kínálatát sátrakból, így a fiatalok körében népszerű pop-up (egy mozdulattal felállítható), különböző méretű hagyományos, és a gyermekek által kedvelt mesefigurákkal díszített sátrak egyaránt megtalálhatók a választékban.
A kerti bútorok forgalmán is érezhető, hogy a vásárlók örültek annak, hogy beköszöntött az igazi nyár. A Tesco vevőköre elsősorban a katalógusban, illetve hirdetésekben megjelenő termékeket keresi az üzletekben. A legkedveltebbek a praktikus, előnyös áron kapható műanyag termékek, fém bútorokból pedig inkább a szetteket, illetve a napozóágyakat keresik a vásárlók. Idén megfigyelhető, hogy jelentősen emelkedett a gyermekek számára készült műanyag kerti bútorok forgalma, csakúgy, mint a kültéri játékok eladási mutatói.
Az elmúlt napok napsütéses időjárása miatt megnőtt a kereslet a naptejek iránt is, amelyekből a Tescóban az ismert gyártók készítményei mellett a Tesco sajátmárkás termékek is megtalálhatók. A sajátmárkás kínálatban 790 és 2500 Ft közötti áron kaphatók napvédő készítmények, 15-50 faktoros védelemmel, melyek között a legnépszerűbbek a Sundream termékek. A nagy melegben hűsítő élmény az egyre népszerűbb, és évről-évre nagyobb választékban kapható felfújható medence. Idén a Tesco minden eddiginél szélesebb kínálatot nyújt ezen termékekből, amelyek közt egyaránt megtalálhatók a gyerekeknek készült, mesefigurás, illetve a nagyobb, felnőttek számára is kényelmes medencék. tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >Az ételmentés menő! De vajon mennyire?- Lezajlott a Munch sajtóeseménye
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >