Napról napra többet nyújt vásárlóinak a Tesco
A Tesco tavaly is arra törekedett, hogy a lehető legtöbb területen fejlessze szolgáltatásait, és így napról napra többet nyújthasson vásárlóinak. 2016-ban többek között bővítette a Tesco Online Bevásárlás és a Scan&Shop szolgáltatását, új, különleges Tesco Finest söröket vezetett be, és tovább javította pékárui minőségét.
Emellett arra is büszkék lehetnek, hogy Magyarország legnagyobb borértékesítőjeként a Tesco Európa 2015-ös létrehozásától 2016 végéig több mint 2 millió palack hazai bort exportáltak.

Pártos Zsolt
működési ügyvezető igazgató
Tesco-Global Áruházak
– A Tescónál hiszünk abban, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes, ezért kiemelten fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást – hangsúlyozza Pártos Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. működési ügyvezető igazgatója. – Az élelmiszer-felesleg napi szintű visszagyűjtésének 2014-es elindítása óta összesen több mint 2,4 milliárd forint értékben, 5575 tonna élelmiszert adtunk át rászorulóknak, és már 100 áruházunkban működik a kezdeményezés. Emellett fontos számunkra a helyi közösségi kezdeményezések támogatása: elindítottuk „Ön választ, mi segítünk” elnevezésű pályázatunkat, amely tavaly a Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett.
A Tesco az elmúlt 20 évben a gazdaság meghatározó szereplőjévé vált, s jelenleg 206 üzletben várja a vásárlókat. A vállalat a legnagyobb privát munkaadó az országban: közel 20 ezer kolléga dolgozik a cégnél.
Beszállítóik közel 80 százaléka, több mint 1100 vállalkozás magyar. Tavaly a szállítói folyamatok egyszerűsítését tűzték ki célul: ennek érdekében 14 napra rövidítették a kisebb partnereikre vonatkozó fizetési határidőt.
– Idei évünk kulcsszava az innováció – mondja Pártos Zsolt. – Célunk, hogy felülvizsgáljuk, egyszerűsítsük és fejlesszük folyamatainkat annak érdekében, hogy minél gördülékenyebben tudjunk együtt dolgozni partnereinkkel, vásárlóink számára pedig a legkényelmesebb vásárlási megoldásokat és a legjobb minőségű termékeket kínálhassuk.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >