Napról napra többet nyújt vásárlóinak a Tesco
A Tesco tavaly is arra törekedett, hogy a lehető legtöbb területen fejlessze szolgáltatásait, és így napról napra többet nyújthasson vásárlóinak. 2016-ban többek között bővítette a Tesco Online Bevásárlás és a Scan&Shop szolgáltatását, új, különleges Tesco Finest söröket vezetett be, és tovább javította pékárui minőségét.
Emellett arra is büszkék lehetnek, hogy Magyarország legnagyobb borértékesítőjeként a Tesco Európa 2015-ös létrehozásától 2016 végéig több mint 2 millió palack hazai bort exportáltak.

Pártos Zsolt
működési ügyvezető igazgató
Tesco-Global Áruházak
– A Tescónál hiszünk abban, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes, ezért kiemelten fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást – hangsúlyozza Pártos Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. működési ügyvezető igazgatója. – Az élelmiszer-felesleg napi szintű visszagyűjtésének 2014-es elindítása óta összesen több mint 2,4 milliárd forint értékben, 5575 tonna élelmiszert adtunk át rászorulóknak, és már 100 áruházunkban működik a kezdeményezés. Emellett fontos számunkra a helyi közösségi kezdeményezések támogatása: elindítottuk „Ön választ, mi segítünk” elnevezésű pályázatunkat, amely tavaly a Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett.
A Tesco az elmúlt 20 évben a gazdaság meghatározó szereplőjévé vált, s jelenleg 206 üzletben várja a vásárlókat. A vállalat a legnagyobb privát munkaadó az országban: közel 20 ezer kolléga dolgozik a cégnél.
Beszállítóik közel 80 százaléka, több mint 1100 vállalkozás magyar. Tavaly a szállítói folyamatok egyszerűsítését tűzték ki célul: ennek érdekében 14 napra rövidítették a kisebb partnereikre vonatkozó fizetési határidőt.
– Idei évünk kulcsszava az innováció – mondja Pártos Zsolt. – Célunk, hogy felülvizsgáljuk, egyszerűsítsük és fejlesszük folyamatainkat annak érdekében, hogy minél gördülékenyebben tudjunk együtt dolgozni partnereinkkel, vásárlóink számára pedig a legkényelmesebb vásárlási megoldásokat és a legjobb minőségű termékeket kínálhassuk.
Kapcsolódó cikkeink
Februárban kezdődik a hazai dinnyeszezon a Tescónál
A Tesco évről évre több ezer tonna magyar termesztésű görögdinnyével…
Tovább olvasom >A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >További cikkeink
Olcsó, de jó is? Sokan esnek ebbe a hibába használtautó-vásárláskor
Az újautó árak folyamatos növekedése miatt ma egy vadonatúj gépkocsi…
Tovább olvasom >Plusz egy hónap fizetett szabadságot vezet be a Yettel
Magyarországon egyedülálló programot vezet be a telekommunikációs vállalat és az…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >