Napról napra többet nyújt vásárlóinak a Tesco
A Tesco tavaly is arra törekedett, hogy a lehető legtöbb területen fejlessze szolgáltatásait, és így napról napra többet nyújthasson vásárlóinak. 2016-ban többek között bővítette a Tesco Online Bevásárlás és a Scan&Shop szolgáltatását, új, különleges Tesco Finest söröket vezetett be, és tovább javította pékárui minőségét.
Emellett arra is büszkék lehetnek, hogy Magyarország legnagyobb borértékesítőjeként a Tesco Európa 2015-ös létrehozásától 2016 végéig több mint 2 millió palack hazai bort exportáltak.

Pártos Zsolt
működési ügyvezető igazgató
Tesco-Global Áruházak
– A Tescónál hiszünk abban, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes, ezért kiemelten fontosnak tartjuk a társadalmi felelősségvállalást – hangsúlyozza Pártos Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. működési ügyvezető igazgatója. – Az élelmiszer-felesleg napi szintű visszagyűjtésének 2014-es elindítása óta összesen több mint 2,4 milliárd forint értékben, 5575 tonna élelmiszert adtunk át rászorulóknak, és már 100 áruházunkban működik a kezdeményezés. Emellett fontos számunkra a helyi közösségi kezdeményezések támogatása: elindítottuk „Ön választ, mi segítünk” elnevezésű pályázatunkat, amely tavaly a Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett.
A Tesco az elmúlt 20 évben a gazdaság meghatározó szereplőjévé vált, s jelenleg 206 üzletben várja a vásárlókat. A vállalat a legnagyobb privát munkaadó az országban: közel 20 ezer kolléga dolgozik a cégnél.
Beszállítóik közel 80 százaléka, több mint 1100 vállalkozás magyar. Tavaly a szállítói folyamatok egyszerűsítését tűzték ki célul: ennek érdekében 14 napra rövidítették a kisebb partnereikre vonatkozó fizetési határidőt.
– Idei évünk kulcsszava az innováció – mondja Pártos Zsolt. – Célunk, hogy felülvizsgáljuk, egyszerűsítsük és fejlesszük folyamatainkat annak érdekében, hogy minél gördülékenyebben tudjunk együtt dolgozni partnereinkkel, vásárlóink számára pedig a legkényelmesebb vásárlási megoldásokat és a legjobb minőségű termékeket kínálhassuk.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >A kisüzemi sörfőzdék a sörkultúra megújításának motorjai
Értékközpontú alternatívát kínálnak a kisüzemi sörfőzdék a nagyipari termelés mellett,…
Tovább olvasom >