Optikai műszereket értékesít a Tesco
A bevált online aukciós módszerrel értékesíti optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit a Tesco. A listán az optikus szakemberek, szemészek számára jól ismert és nélkülözhetetlen eszközök szerepelnek.
Mintegy 96 tétel szerepel a Tesco legújabb árverésén, amelyen optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit értékesíti a cég. Ezúttal a tétellistát látva az átlagember nem gondolná, hogy azokat a Tesco értékesíti. Az őszi árverésen különböző szemészeti vizsgálóeszközökre, például dioptria- és pupillamérőkre, szemtükör-vizsgálókra, Refracto-Keratométerekre lehet licitálni, és megszerezni az újszerű berendezéseket nem egyszer mélyen a piaci ár alatt.
A friss aukció tételeinek együttes kikiáltási ára több mint 20 ezer euró. A legolcsóbb eszközök már 10 euróért is elvihetők, míg a legdrágábbak akár több ezer eurót is érhetnek.
Minden esély megvan rá, hogy az áruházlánc legújabb aukciója ezúttal is nagy érdeklődést kelt. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen egymást nem, csak az aktuális tétet látják. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladónak biztosítja az elérhető legjobb árakat – ismertette a megoldást Kocsis Csaba, az árverést szervező Intergavel Aukciószervező Kft. vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >