Optikai műszereket értékesít a Tesco
A bevált online aukciós módszerrel értékesíti optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit a Tesco. A listán az optikus szakemberek, szemészek számára jól ismert és nélkülözhetetlen eszközök szerepelnek.
Mintegy 96 tétel szerepel a Tesco legújabb árverésén, amelyen optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit értékesíti a cég. Ezúttal a tétellistát látva az átlagember nem gondolná, hogy azokat a Tesco értékesíti. Az őszi árverésen különböző szemészeti vizsgálóeszközökre, például dioptria- és pupillamérőkre, szemtükör-vizsgálókra, Refracto-Keratométerekre lehet licitálni, és megszerezni az újszerű berendezéseket nem egyszer mélyen a piaci ár alatt.
A friss aukció tételeinek együttes kikiáltási ára több mint 20 ezer euró. A legolcsóbb eszközök már 10 euróért is elvihetők, míg a legdrágábbak akár több ezer eurót is érhetnek.
Minden esély megvan rá, hogy az áruházlánc legújabb aukciója ezúttal is nagy érdeklődést kelt. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen egymást nem, csak az aktuális tétet látják. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladónak biztosítja az elérhető legjobb árakat – ismertette a megoldást Kocsis Csaba, az árverést szervező Intergavel Aukciószervező Kft. vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >