Optikai műszereket értékesít a Tesco
A bevált online aukciós módszerrel értékesíti optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit a Tesco. A listán az optikus szakemberek, szemészek számára jól ismert és nélkülözhetetlen eszközök szerepelnek.
Mintegy 96 tétel szerepel a Tesco legújabb árverésén, amelyen optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit értékesíti a cég. Ezúttal a tétellistát látva az átlagember nem gondolná, hogy azokat a Tesco értékesíti. Az őszi árverésen különböző szemészeti vizsgálóeszközökre, például dioptria- és pupillamérőkre, szemtükör-vizsgálókra, Refracto-Keratométerekre lehet licitálni, és megszerezni az újszerű berendezéseket nem egyszer mélyen a piaci ár alatt.
A friss aukció tételeinek együttes kikiáltási ára több mint 20 ezer euró. A legolcsóbb eszközök már 10 euróért is elvihetők, míg a legdrágábbak akár több ezer eurót is érhetnek.
Minden esély megvan rá, hogy az áruházlánc legújabb aukciója ezúttal is nagy érdeklődést kelt. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen egymást nem, csak az aktuális tétet látják. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladónak biztosítja az elérhető legjobb árakat – ismertette a megoldást Kocsis Csaba, az árverést szervező Intergavel Aukciószervező Kft. vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
95 millió forint segítség másfél hónap alatt a Tesco munkatársaitól és vásárlóitól a rászorulóknak
95 millió forinttal támogatja az ország legnagyobb adománygyűjtő csapata az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >