Optikai műszereket értékesít a Tesco
A bevált online aukciós módszerrel értékesíti optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit a Tesco. A listán az optikus szakemberek, szemészek számára jól ismert és nélkülözhetetlen eszközök szerepelnek.
Mintegy 96 tétel szerepel a Tesco legújabb árverésén, amelyen optikai szalonjainak feleslegessé vált berendezéseit értékesíti a cég. Ezúttal a tétellistát látva az átlagember nem gondolná, hogy azokat a Tesco értékesíti. Az őszi árverésen különböző szemészeti vizsgálóeszközökre, például dioptria- és pupillamérőkre, szemtükör-vizsgálókra, Refracto-Keratométerekre lehet licitálni, és megszerezni az újszerű berendezéseket nem egyszer mélyen a piaci ár alatt.
A friss aukció tételeinek együttes kikiáltási ára több mint 20 ezer euró. A legolcsóbb eszközök már 10 euróért is elvihetők, míg a legdrágábbak akár több ezer eurót is érhetnek.
Minden esély megvan rá, hogy az áruházlánc legújabb aukciója ezúttal is nagy érdeklődést kelt. A Tesco már évek óta az online aukciót választja, ha a tervezett csere miatt, vagy egyéb okból meg kell válnia a berendezések egy részétől. Ez az értékesítési forma ugyanis garantálja a tiszta versenyt, az átláthatóságot, nem beszélhetnek össze a licit résztvevői, hiszen egymást nem, csak az aktuális tétet látják. Nincs szándékos árfelhajtás, ami kedvező a vevők szempontjából, a versengés pedig az eladónak biztosítja az elérhető legjobb árakat – ismertette a megoldást Kocsis Csaba, az árverést szervező Intergavel Aukciószervező Kft. vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >