Tesco Clubcard program: köszönet a vásárlók hűségéért
2010 őszén elindult a Tesco Clubcard elnevezésű hűségprogramja, amelynek keretében a vevők a Tesco áruházakban lebonyolított vásárlásaik után pontokat gyűjthetnek a saját klubkártyájukhoz tartozó számlán. Az összegyűjtött pontokért a Tesco különféle kedvezményeket, például vásárlási utalványokat és ajándékkuponokat küld személyre szólóan minden kártyatulajdonos részére.
A Tesco 1995-ben vezette be klubkártyaprogramját Nagy-Britanniában. A forradalmi újítás meghozta sikerét, hiszen ma már több mint 14 millió brit vásárló használja hűségkártyáját nap mint nap. 2010 őszétől már a magyar áruházakban is elérhető a Clubcard, amely révén a Tesco köszönetet mond a vásárlói hűségért. A program nagy népszerűségét bizonyítja, hogy már az indulást követő pár napban több százezer vásárló csatlakozott a programhoz.
A hűségprogramba belépni kívánó vásárlók a jelentkezési lap kitöltése után azonnal birtokba vehetik a Tesco klubkártyát és további két kulcstartót; az ezekhez tartozó számlán gyűlnek a vásárlás során nyert pontok. A mindig kéznél lévő kulcstartók a kártyát helyettesíthetik, és a tulajdonossal egy háztartásban élő családtagokra át is ruházhatók. A kártya pénztárnál történő használatát követően a Tesco minden 200 forint értékű vásárlás után 1 pontot ír jóvá a vevő személyes számláján. A későbbiekben az 1 pont beváltási értéke 1 forintot jelent. A hűséges vásárlók a pontokért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító ajándékkuponokat kapnak. A programról további információk olvashatók a www.clubcard.hu weboldalon.
A hűségprogram folyamatos menedzselésében világszerte meghatározó szerepet kap a Tesco többségi tulajdonában álló dunnhumby tanácsadó cég. A vállalat a világ 25 országából, több mint 350 millió háztartásból származó vásárlási adatokat olyan stratégiák létrehozására használja fel, amelyek növekedést és fenntartható hűséget eredményeznek, növelve a vásárlás élményét és a márkaértéket. A Tescóval való együttműködésnek köszönhetően a dunnhumby számos beszállítóval is partneri kapcsolatban áll. A vásárlási adatokhoz való hozzáférés mellett a cég a vevőkkel való személyes kommunikációban kiemelt támogatást nyújt, ezáltal segítve a vásárlóközpontú kiszolgálást.
A dunnhumbyról bővebben
A Tesco Clubcard programban való együttműködéséről híres dunnhumby székhelye Nagy-Britanniában található. Jelenleg a Tesco leányvállalataként működő cég 3 földrészen, a világ 25 országában több mint 1200 alkalmazottal rendelkezik.
A céget Edwina Dunn és Clive Humby, egy angol házaspár alapította 1989-ben. Már a kezdetekkor jeles ügyfelekkel dolgoztak, napjainkra az együttműködés számos FMCG-cégre kiterjed.
1994-ben a Tesco új hűségkártya bevezetésére szánta el magát a brit piacon. A sikeres előkészítéseket követően a dunnhumby megkezdte együttműködését a Tescóval a program kidolgozását és működtetését illetően. Ma a vállalat 40 terabyte méretű adatbázist működtet, és minden országban olyan helyi és nemzetközi vállalatokkal dolgozik együtt, akik célja, hogy vásárlóközpontú üzleti döntések szülessenek.
A dunnhumby Magyaroszágon már több mint 2 éve segíti a Tesco és ügyfelei munkáját.
Amennyiben termékeivel szeretne részt venni a Clubcard programban vagy érdeklődik a dunnhumby szolgáltatásai iránt, kérjük, keresse a Tesco kereskedelmi csapatát vagy a dunnhumby munkatársait!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >