Tesco Clubcard pontösszesítő kimutatás – a hűséges vevők jutalma
A negyedéves pontösszesítő kimutatás a Tesco Clubcard program legfőbb, magasan célzott kommunikációs eszköze,
amely minden Clubcard vásárlóhoz eljut. A pontösszesítő levélben a Clubcard-vevők pontjaikért vásárlási utalványokat és kedvezményekre jogosító kuponcsomagot kapnak, amelyet teljesen személyre szabottan, a vásárlási szokások alapján állítunk össze minden egyes vevő számára.
Sokkal költséghatékonyabb a saját vásárlókat megtartani, mint folyamatosan új vevőket szerezni, ezért a pontösszesítő kimutatás esetében a VÁSÁRLÓI HŰSÉG jutalmazására helyezzük a hangsúlyt.
A kuponok szerepe:
1. Hűséges vevők megtartása (akik a kategóriaköltésük nagy részét az adott márkára fordítják)
2. Kevésbé hűséges vevők lojalitásának növelése (akik a kategóriára fordított költésüket több márka között osztják szét)
3. Új vásárlók szerzése (akik már vásárolják az adott kategóriát, de nem költenek a márkára)
A pontösszesítő kimutatás esetében mindig a hűséges vevőket célozzuk meg először – megtartásuk elengedhetetlen a Tesco és a márkák legjobb teljesítményének eléréséhez. Ennek szükségességét az is bizonyítja, hogy a legtöbb márka esetében a saját vevők több mint 50 százaléka csak egyszer vásárol egy 13 hetes időszak alatt.
A Clubcard média további előnyei:
3 A több mint 1 milliós Clubcard-bázisnak köszönhetően lényegesen több releváns kontakt érhető el egy adott kategórián belül
3 A 3 vagy 6 kupon ajánlata azonnali forgalmat generál, és részvételre buzdít
3 Közvetlenül mérhető üzleti hatás és részletes értékelő riport, amely a szolgáltatás része
3 Egy levélen belül egymással nem versenytárs kuponok segítik a magasabb beváltást
A soron következő, júniusi pontösszesítő kimutatáshoz kapcsolódó kuponpromóció jelölési időszaka februárban zajlik. A részletekről érdeklődjön Tesco beszerzőjénél!
Kérdése van a kuponok célzásával kapcsolatban? További információ: infohungary@dunnhumby.com
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >