Tesco Clubcard már mobilon is
A Tesco Clubcard hűségkártyával rendelkező vásárlói – az ingyenes Clubcard alkalmazással – minden eddiginél kényelmesebben vehetik igénybe az áruházlánc kedvezményes ajánlatait. Október 1-től ugyanis pénztárcájuk helyett telefonjukon gyűjthetik kuponjaikat és utalványaikat. Az iOS, Android és Windows platformokon is elérhető applikáció hosszú távú célja, hogy külföldi áruházakban is lehetővé tegye a kuponok beváltását.
A Tesco Clubcard ingyenes mobil applikációjával a vásárlók egy helyen tarthatják minden kedvezményre jogosító és pontgyűjtő kártyájukat, kuponjaikat és utalványaikat. Az alkalmazást letöltő felhasználók egyszerűen beszkennelik meglévő papíralapú kuponjaikat a Clubcard rendszerébe, így ezután bárhol, bármikor felhasználhatják azokat okostelefonjuk segítségével. A fejlesztéssel a vásárlók ráadásul könnyedén nyomon követhetik pontegyenlegüket és tranzakcióikat, sőt, extra ajánlatok között is böngészhetnek. A hivatalos Clubcard applikációba felvitt kedvezményeket pedig a pénztárosok és az önkiszolgáló kasszák a vásárló okostelefonjából is be tudják olvasni.
A vállalat az elmúlt másfél év során kiemelt figyelmet fordított a digitális fejlesztésekre. Az online felületek kialakítását követő lépés a Tesco Clubcard applikáció, amelyet Magyarország mellett Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban is elindítottak.
A Tesco Clubcard ingyenes mobil applikáció elérhető a Google Play, AppStore és Windows Phone alkalmazás-áruházakban.
Bővebb információ az alkalmazásról: http://tesco.hu/clubcard/applikacio
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >