Tesco Clubcard már mobilon is
A Tesco Clubcard hűségkártyával rendelkező vásárlói – az ingyenes Clubcard alkalmazással – minden eddiginél kényelmesebben vehetik igénybe az áruházlánc kedvezményes ajánlatait. Október 1-től ugyanis pénztárcájuk helyett telefonjukon gyűjthetik kuponjaikat és utalványaikat. Az iOS, Android és Windows platformokon is elérhető applikáció hosszú távú célja, hogy külföldi áruházakban is lehetővé tegye a kuponok beváltását.
A Tesco Clubcard ingyenes mobil applikációjával a vásárlók egy helyen tarthatják minden kedvezményre jogosító és pontgyűjtő kártyájukat, kuponjaikat és utalványaikat. Az alkalmazást letöltő felhasználók egyszerűen beszkennelik meglévő papíralapú kuponjaikat a Clubcard rendszerébe, így ezután bárhol, bármikor felhasználhatják azokat okostelefonjuk segítségével. A fejlesztéssel a vásárlók ráadásul könnyedén nyomon követhetik pontegyenlegüket és tranzakcióikat, sőt, extra ajánlatok között is böngészhetnek. A hivatalos Clubcard applikációba felvitt kedvezményeket pedig a pénztárosok és az önkiszolgáló kasszák a vásárló okostelefonjából is be tudják olvasni.
A vállalat az elmúlt másfél év során kiemelt figyelmet fordított a digitális fejlesztésekre. Az online felületek kialakítását követő lépés a Tesco Clubcard applikáció, amelyet Magyarország mellett Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban is elindítottak.
A Tesco Clubcard ingyenes mobil applikáció elérhető a Google Play, AppStore és Windows Phone alkalmazás-áruházakban.
Bővebb információ az alkalmazásról: http://tesco.hu/clubcard/applikacio
Kapcsolódó cikkeink
Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >