Tesco Clubcard már mobilon is
A Tesco Clubcard hűségkártyával rendelkező vásárlói – az ingyenes Clubcard alkalmazással – minden eddiginél kényelmesebben vehetik igénybe az áruházlánc kedvezményes ajánlatait. Október 1-től ugyanis pénztárcájuk helyett telefonjukon gyűjthetik kuponjaikat és utalványaikat. Az iOS, Android és Windows platformokon is elérhető applikáció hosszú távú célja, hogy külföldi áruházakban is lehetővé tegye a kuponok beváltását.
A Tesco Clubcard ingyenes mobil applikációjával a vásárlók egy helyen tarthatják minden kedvezményre jogosító és pontgyűjtő kártyájukat, kuponjaikat és utalványaikat. Az alkalmazást letöltő felhasználók egyszerűen beszkennelik meglévő papíralapú kuponjaikat a Clubcard rendszerébe, így ezután bárhol, bármikor felhasználhatják azokat okostelefonjuk segítségével. A fejlesztéssel a vásárlók ráadásul könnyedén nyomon követhetik pontegyenlegüket és tranzakcióikat, sőt, extra ajánlatok között is böngészhetnek. A hivatalos Clubcard applikációba felvitt kedvezményeket pedig a pénztárosok és az önkiszolgáló kasszák a vásárló okostelefonjából is be tudják olvasni.
A vállalat az elmúlt másfél év során kiemelt figyelmet fordított a digitális fejlesztésekre. Az online felületek kialakítását követő lépés a Tesco Clubcard applikáció, amelyet Magyarország mellett Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban is elindítottak.
A Tesco Clubcard ingyenes mobil applikáció elérhető a Google Play, AppStore és Windows Phone alkalmazás-áruházakban.
Bővebb információ az alkalmazásról: http://tesco.hu/clubcard/applikacio
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >