Újra versenyben a Tesco
A Tesco kezdi visszavenni meghatározó szerepét Nagy-Britanniában is. Az elhúzódó gyengébb időszakot megtörve, idén májusban a cég arról adott hírt, hogy hét éve nem tapasztalt mértékben, 2,3%-kal növekedtek eladásiak a szigetországban. Mindezt a Brexit árnyékában, infláció közepette sikerült elérnie azzal, hogy egészséges termékeket kínálnak olcsóbban a vásárlóknak. A Tesco szóvivője elmondta, hogy a cég képes volt jóval kisebb mértékben árat emelni a konkurenciához képest egy nagyon nehéz gazdasági környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Tesco élelmiszermentő hősei 73%-kal csökkentették a vállalat élelmiszer-hulladékát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop: több száz termék ára csökkent, a kormány bővítheti a kört
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Turizmus: enyhén romló konjunktúra, de még mindig a legjobb a gazdasági szektorok között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Minimálisan erősödött az euróövezet gazdasági aktivitása augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >