Újra versenyben a Tesco
A Tesco kezdi visszavenni meghatározó szerepét Nagy-Britanniában is. Az elhúzódó gyengébb időszakot megtörve, idén májusban a cég arról adott hírt, hogy hét éve nem tapasztalt mértékben, 2,3%-kal növekedtek eladásiak a szigetországban. Mindezt a Brexit árnyékában, infláció közepette sikerült elérnie azzal, hogy egészséges termékeket kínálnak olcsóbban a vásárlóknak. A Tesco szóvivője elmondta, hogy a cég képes volt jóval kisebb mértékben árat emelni a konkurenciához képest egy nagyon nehéz gazdasági környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >600 ezer darab terméket mozgatnak naponta a Tesco új logisztikai központjában közel 200 áruház 24 órán belüli ellátására
Márciustól teljes kapacitással üzemel a Tesco tavaly novemberben átadott logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >Modern arculattal újít a Rossmann Németországban
A Rossmann drogérialánc átfogó bolti arculatváltásba kezdett Németországban: az új…
Tovább olvasom >Automatizálással gyorsítja az élelmiszer-házhozszállítást Szingapúrban a Foodpanda
Teljes mértékben automatizálja szingapúri „dark store” raktárait a Foodpanda annak…
Tovább olvasom >