Újra versenyben a Tesco
A Tesco kezdi visszavenni meghatározó szerepét Nagy-Britanniában is. Az elhúzódó gyengébb időszakot megtörve, idén májusban a cég arról adott hírt, hogy hét éve nem tapasztalt mértékben, 2,3%-kal növekedtek eladásiak a szigetországban. Mindezt a Brexit árnyékában, infláció közepette sikerült elérnie azzal, hogy egészséges termékeket kínálnak olcsóbban a vásárlóknak. A Tesco szóvivője elmondta, hogy a cég képes volt jóval kisebb mértékben árat emelni a konkurenciához képest egy nagyon nehéz gazdasági környezetben.
Kapcsolódó cikkeink
Szálltunk rendelkezésükre! (2. rész)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >28 millió fontot invesztál brit instantkávé-gyárába a Nestlé
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rekord összegű adomány gyűlt össze az Élelmiszerbank jótékonysági kampányában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
