Tesco-adomány a rászoruló gyerekeknek
A Tesco vásárlói közel 34 millió forint összegű támogatással járultak hozzá az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő programjához. A gyűjtés során befolyt adományokat a bántalmazott és mélyszegénységben élő gyermekeknek szóló nyári táborok szervezésére fordítják. A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként egy újabb módon is támogatja a szervezet munkáját: országosan csak az áruházlánc hipermarketjeiben kaphatóak a szervezet Kastélyosdombói Sajtműhelyében dolgozók által készített tejtermékek.
Az előző évekhez hasonlóan a Tesco vásárlói idén is 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak az áruházak kasszáinál. A június 5-étől július 5-éig tartó kampány során összesen 134 885 darab kupont vásároltak, így összesen 33 721 250 forint támogatás gyűlt össze. Ez közel 1 millió forinttal több, mint a tavalyi kampány során adományozott összeg. //
Kapcsolódó cikkeink
A kollégák elkötelezett munkájának köszönhetően a Tesco 73 százalékkal csökkentette élelmiszer-hulladékát
A Tesco a napokban publikálta kilencedik élelmiszerhulladék-jelentését, amelyben a hulladék…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >