Tesco-adomány a rászoruló gyerekeknek
A Tesco vásárlói közel 34 millió forint összegű támogatással járultak hozzá az Ökumenikus Segélyszervezet Felhőtlen Gyermekkor adománygyűjtő programjához. A gyűjtés során befolyt adományokat a bántalmazott és mélyszegénységben élő gyermekeknek szóló nyári táborok szervezésére fordítják. A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként egy újabb módon is támogatja a szervezet munkáját: országosan csak az áruházlánc hipermarketjeiben kaphatóak a szervezet Kastélyosdombói Sajtműhelyében dolgozók által készített tejtermékek.
Az előző évekhez hasonlóan a Tesco vásárlói idén is 250 forint értékű adománykuponokat vásárolhattak az áruházak kasszáinál. A június 5-étől július 5-éig tartó kampány során összesen 134 885 darab kupont vásároltak, így összesen 33 721 250 forint támogatás gyűlt össze. Ez közel 1 millió forinttal több, mint a tavalyi kampány során adományozott összeg. //
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >