Tesco-Ability Park: Együtt a fogyatékos emberek jobb megértéséért
Több száz szegedi kisiskolás részvételével indult útjára a Tesco és az Ability Park közös roadshow-ja, amely a „Az év támogatottja 2010” program keretében járja az országot 2010 októbere és 2011 júniusa között.
A roadshow célja, hogy az Ability Park munkatársai játékos és szórakoztató formában minél több érdeklődővel ismertessék meg a fogyatékos emberek élethelyzeteit, ezzel segítve a társadalmi beilleszkedésüket és elfogadásukat.
„Az év támogatottja” programot 2003-ban hívta életre a Tesco-Global Áruházak Zrt. azzal a céllal, hogy olyan alapítványok működését támogassa, amelyek hátrányos helyzetű embereken segítenek, vagy az ő helyzetük, életminőségük javítását célzó programokat, eseményeket szerveznek.
A Tesco több országban évek óta sikeresen működteti „Az év támogatottja” kezdeményezést, amelyet a hosszú távú kötelezettségvállalás jegyében indítottak. A támogatott programokat egységes, szakmai szempontok mentén működő kiválasztási folyamat során jelölik ki. 2010-ben Magyarországon az Ability Park pályázata bizonyult a legjobbnak.
Az Ability Park a fogyatékos emberek élethelyzeteit szórakoztató és játékos formában bemutató interaktív élménypark. Célja, hogy a látás-, hallás- és mozgássérült, autista és értelmi fogyatékos animátorok által bemutatott játékokkal segítse a fogyatékos emberek társadalmi beilleszkedését és elfogadását.
A Tesco és az Ability Park „Az év támogatottja 2010” keretében közös roadshow-t és versenyt indít 2010 októbere és 2011 júniusa között tíz áruházában. A roadshow első állomása a szegedi Tesco hipermarketben lesz október 14-15-én.
Az eseményen több száz helyi iskolás ismerkedhetett meg a kerekesszékes- és a vaklabirintusokkal, érzékszervi és jelnyelvi játékokkal, a Csodaváros boltjával és postájával, valamint számos más érdekes feladattal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >