Tesco: A puding próbája az evés!
Júniustól a Tesco vásárlói 111 áruházban már azelőtt megkóstolhatnak bizonyos élelmiszereket, mielőtt a kosarukba tennék azokat. A program első két hetében paradicsomot és cukordinnyét, a következő 14 napban pedig magnélküli fekete dinnyét és epret tesztelhetnek az érdeklődők.
Általánosan megfigyelhető tendencia, hogy az emberek az élelmiszerek kiválasztásakor egyre inkább a minőségi, friss termékeket keresik. A Tesco ezért egy hónapnyi tesztelés után új szolgáltatást vezetett be: a vásárlók a 3000 négyzetméter feletti hipermarketek mindegyikében rendszeresen más és más alapanyagokat tesztelhetnek a külön erre a célra elhelyezett kóstolópultokban.
A termékek kínálata kéthetente változik, így a későbbiekben olyan szezonális gyümölcsöket is megízlelhetnek vásárlás előtt a látogatók, mint a nektarin, a sárga- és őszibarack, vagy a különleges, sárga belsejű görögdinnye. A kóstolóállomásokon a Tesco képzett munkatársai adnak tájékoztatást a zöldségek, gyümölcsök eredetével kapcsolatban, és egyszerű, egészséges recepteket is megosztanak az érdeklődőkkel.
„A Tesco számára a vásárlók elégedettsége a legfontosabb. A most bevezetett kóstolópontokon egy nagyon egyszerű lehetőséget kínálunk a termékek minőségének és ízének ellenőrzésére” – mondta Kurucz Adrienn, a Tesco innovációért és saját márkás termékekért felelős közép-európai igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb közel 60 milliót fordíthatnak helyi szervezetek fiatalok közösségi programjaira a Tesco pályázati programjával
Április 7-én elstartolt a Tesco közösségi pályázati programjának második fordulója,…
Tovább olvasom >KSH: februárban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,3 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,6 százalékkal mérséklődött
Februárban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,2…
Tovább olvasom >Szalagcsiszolót Clubcarddal 40% kedvezménnyel Szép-kártyára?
Április 1-től már a Tescónál is lehet SZÉP-kártyával fizetni a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >