Tesco: A puding próbája az evés!
Júniustól a Tesco vásárlói 111 áruházban már azelőtt megkóstolhatnak bizonyos élelmiszereket, mielőtt a kosarukba tennék azokat. A program első két hetében paradicsomot és cukordinnyét, a következő 14 napban pedig magnélküli fekete dinnyét és epret tesztelhetnek az érdeklődők.
Általánosan megfigyelhető tendencia, hogy az emberek az élelmiszerek kiválasztásakor egyre inkább a minőségi, friss termékeket keresik. A Tesco ezért egy hónapnyi tesztelés után új szolgáltatást vezetett be: a vásárlók a 3000 négyzetméter feletti hipermarketek mindegyikében rendszeresen más és más alapanyagokat tesztelhetnek a külön erre a célra elhelyezett kóstolópultokban.
A termékek kínálata kéthetente változik, így a későbbiekben olyan szezonális gyümölcsöket is megízlelhetnek vásárlás előtt a látogatók, mint a nektarin, a sárga- és őszibarack, vagy a különleges, sárga belsejű görögdinnye. A kóstolóállomásokon a Tesco képzett munkatársai adnak tájékoztatást a zöldségek, gyümölcsök eredetével kapcsolatban, és egyszerű, egészséges recepteket is megosztanak az érdeklődőkkel.
„A Tesco számára a vásárlók elégedettsége a legfontosabb. A most bevezetett kóstolópontokon egy nagyon egyszerű lehetőséget kínálunk a termékek minőségének és ízének ellenőrzésére” – mondta Kurucz Adrienn, a Tesco innovációért és saját márkás termékekért felelős közép-európai igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >