Tesco: 25 millió PET-palackot és alumíniumdobozt gyűjtöttek a vásárlók
A Tesco működése során különösen nagy figyelmet fordít a szelektív hulladékgyűjtési folyamatokra, ezért az áruházlánc idén nyáron országos kampányt hirdetett PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére.
A 2010. június 11. és augusztus 29. között lezajlott akció során mintegy 6 millió darab újrahasznosítható PET-palackot és 19 millió alumíniumdobozt gyűjtöttek össze a Tesco vásárlói. A szokásos havi visszaváltott mennyiséghez képest a PET-palackok esetében 64 százalékos, az alumíniumdobozok esetében pedig 57 százalékos volt a volumennövekedés júniusban és júliusban.
A PET-palackok és alumíniumdobozok visszagyűjtésére indított akció együttműködő partnere az ÖKO-Pannon Nonprofit Kft. volt. A kampány keretében a Tesco és az ÖKO-Pannon a nyár folyamán 5 vidéki helyszínen közös roadshow segítségével hívta fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtés fontosságára.
Az akció keretében azok a vásárlók, akik visszavittek a Tesco áruházakba 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt, egy Tesco PET (kék) vagy egy Tesco ALU (zöld) gyűjtőzsákot kaptak ajándékba. A strapabíró gyűjtőzsákok elhasználódás esetén mindenkor díjmentesen újra cserélhetők a Tesco hipermarketekben.
2010. június 11. és augusztus 29. között egy matricát kaptak azok a vásárlók, akik a palackgyűjtő zsákban visszahoztak 20 darab PET-palackot vagy 20 darab alumíniumdobozt. A vásárlóknak a matricákat egy gyűjtőfüzetbe kellett beragasztaniuk. Akik összegyűjtöttek 5 db matricát, egy palack ásványvizet kaptak ajándékba a Tescótól. A kitöltött és 2010. szeptember 5-ig visszaküldött kuponfüzetek sorsoláson vesznek részt, amely során 5 darab 150 ezer forintos vásárlási utalvány talál majd gazdára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott vissza a forgalomból a Müller Drogéria Magyarország
Fémreszelék előfordulása miatt többféle ízesítésű MadeGood Bio Granola müzliszeletet hívott…
Tovább olvasom >A retro játék feltámadását ünnepli a világ, itt az ideje egy kicsit közelebbről is megismerkedni vele
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című…
Tovább olvasom >Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >