Tervezzük együtt a logisztikát!
Közúti szállítmányozóként 20 éve kínálunk megbízható, értéknövelt logisztikai szolgáltatást a megrendelőinknek.
Folyamatosan bővítjük a szolgáltatásokat és lehetőségeket, amivel megoldást nyújtunk ügyfeleink teljes nemzetközi szállítmányozására.
A gyártó és termékforgalmazó cégek új piacokra terjeszkedését már az értékesítési és tervezési fázisban támogatjuk.
Dedikált fuvarszervező kollégáink szakmai segítséget nyújtanak, hogy meglévő és új ügyfeleink felkészülhessenek egy új desztinációhoz szükséges tudnivalókra és a várható szállítási költségekre.
Az EU-n kívüli országokat érintően a kivitel vagy behozatal esetén a vámkezelés ügyintézésének támogatásában is számíthatnak ránk.
Az év végén jellemzően megnövekedett SPOT (eseti szállítás) igényekhez és a szerződéses partnereink előrejelzéseihez igazodva rugalmasan szervezzük a fuvareszköz-kapacitásunkat.
Ennek köszönhetően a rendszeres fuvarfeladatok mellett a kampány és projektszerű szállítási megrendeléseket is teljesítjük.
Az alacsonyabb készletek melletti kiszolgálásnál fontos értékünk, hogy gyorsan reagálunk, és pontosan látjuk el a just-in-time szállítási igényeket.
Ügyfeleink igényeit és elvárásait mi valóban meg akarjuk érteni, hogy számukra hosszú távon is a leghatékonyabb megoldást kínáljuk.
Az FMCG-szektorban ezt azért tartjuk fontosnak, mert a gyártóknak és a kereskedőknek szigorú előírásoknak és határidőknek kell megfelelniük.
Mivel a logisztika és szállítás az ellátási lánc fontos része, így felelős és fontos szerepünk van nekünk Palmsped Cargo Kft.-nek is, hogy a termékek biztonságosan, kiváló minőségben és időben a hazai és külföldi üzletek polcaira kerüljenek.
A céljaink változatlanok: ügyfélközpontú cégkultúránkkal növeljük a piaci szerepünket, közép- és nagyvállalati Partnereink körét, megtartva az elmúlt húsz év értékeit, az elégedett ügyfeleinket. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Coop: 30 év után is irányt mutat
Változékony, gyakran nehezen tervezhető gazdasági környezetben kellett helytállniuk 2024-ben is…
Tovább olvasom >