Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild testápolási márkát, ezzel tovább erősítve prémium termékkínálatát.
A 2020-ban alapított vállalat műanyagmentes csomagolású termékeket kínál, és a prémium szegmensben pozicionálja magát. Az akvizíció pénzügyi részleteit az Unilever nem hozta nyilvánosságra.
A Wild dezodorokat, ajakápolókat, tusfürdőket és kézmosókat forgalmaz, főként az Egyesült Királyságban, Európában és az Egyesült Államokban. Termékei növényi alapú összetevőkre épülnek, és a márka saját online üzletében, digitális piactereken, valamint a kiskereskedelemben is elérhetők.
Fabian Garcia, az Unilever testápolási üzletágának vezetője szerint a márkát innovatív formulái, fenntartható csomagolása és erőteljes közösségi média jelenléte teszi kiemelkedővé.
A Wild társalapítója, Charlie Bowes-Lyon szerint az Unileverhez való csatlakozás izgalmas új fejezetet jelent a márka számára, amelynek küldetése az egyszer használatos műanyagok kiiktatása a fürdőszobából vonzó és innovatív testápolási termékekkel. Ezt az Unilever szakértelme, mérete és globális elérhetősége erősíti, lehetővé téve azt, hogy a márka növekedjen és a vállalat víziója még több fogyasztóhoz eljuthasson.
Unilever
Kapcsolódó cikkeink
Brit pubhálózatába invesztál a Heineken
40 millió fontot (kb. 53 millió dollárt) fektet be a…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Gluténmentesen is teljes értékűen
A gluténmentes termékek szegmense ma már a modern, egészségtudatos életmód szerves…
Tovább olvasom >Felpörgetve
Az energiaitalok piaca sikeres évet zárt 2024-ben, miközben egyre szélesebb…
Tovább olvasom >