Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild testápolási márkát, ezzel tovább erősítve prémium termékkínálatát.
A 2020-ban alapított vállalat műanyagmentes csomagolású termékeket kínál, és a prémium szegmensben pozicionálja magát. Az akvizíció pénzügyi részleteit az Unilever nem hozta nyilvánosságra.
A Wild dezodorokat, ajakápolókat, tusfürdőket és kézmosókat forgalmaz, főként az Egyesült Királyságban, Európában és az Egyesült Államokban. Termékei növényi alapú összetevőkre épülnek, és a márka saját online üzletében, digitális piactereken, valamint a kiskereskedelemben is elérhetők.
Fabian Garcia, az Unilever testápolási üzletágának vezetője szerint a márkát innovatív formulái, fenntartható csomagolása és erőteljes közösségi média jelenléte teszi kiemelkedővé.
A Wild társalapítója, Charlie Bowes-Lyon szerint az Unileverhez való csatlakozás izgalmas új fejezetet jelent a márka számára, amelynek küldetése az egyszer használatos műanyagok kiiktatása a fürdőszobából vonzó és innovatív testápolási termékekkel. Ezt az Unilever szakértelme, mérete és globális elérhetősége erősíti, lehetővé téve azt, hogy a márka növekedjen és a vállalat víziója még több fogyasztóhoz eljuthasson.
Unilever
Kapcsolódó cikkeink
Prioritást élvez az AI a brit kiskereskedők technológiai fejlesztéseiben
A brit kiskereskedők kétharmada (67%) a mesterséges intelligenciát (MI) helyezi…
Tovább olvasom >A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek…
Tovább olvasom >Paradicsommal segít a brit Aldi a rákbeteg fiatalokon
Az Aldi jótékonysági kampányt indít a Teenage Cancer Trust szervezettel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >