Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild testápolási márkát, ezzel tovább erősítve prémium termékkínálatát.
A 2020-ban alapított vállalat műanyagmentes csomagolású termékeket kínál, és a prémium szegmensben pozicionálja magát. Az akvizíció pénzügyi részleteit az Unilever nem hozta nyilvánosságra.
A Wild dezodorokat, ajakápolókat, tusfürdőket és kézmosókat forgalmaz, főként az Egyesült Királyságban, Európában és az Egyesült Államokban. Termékei növényi alapú összetevőkre épülnek, és a márka saját online üzletében, digitális piactereken, valamint a kiskereskedelemben is elérhetők.
Fabian Garcia, az Unilever testápolási üzletágának vezetője szerint a márkát innovatív formulái, fenntartható csomagolása és erőteljes közösségi média jelenléte teszi kiemelkedővé.
A Wild társalapítója, Charlie Bowes-Lyon szerint az Unileverhez való csatlakozás izgalmas új fejezetet jelent a márka számára, amelynek küldetése az egyszer használatos műanyagok kiiktatása a fürdőszobából vonzó és innovatív testápolási termékekkel. Ezt az Unilever szakértelme, mérete és globális elérhetősége erősíti, lehetővé téve azt, hogy a márka növekedjen és a vállalat víziója még több fogyasztóhoz eljuthasson.
Unilever
Kapcsolódó cikkeink
Alkoholmentes ciderrel bővül a Heineken Inch’s választéka
Két új változattal bővíti az Inch’s cider márka kínálatát a…
Tovább olvasom >Több mint harmadát fenyegeti a csődveszély az Egyesült Királyság farmjainak 2030-ra az öröklési adó változásai miatt
Egy friss kutatás, amely 2000 brit farm helyzetét vizsgálta, rámutatott…
Tovább olvasom >AI-generált kampányforradalom: az Unilever új szintre emeli a marketinget
Az Unilever látványos újítással reformálja meg marketingfolyamatait: mesterséges intelligencia segítségével…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsigó Róbert: érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára az árrésstop hatására
Az árréstop bevezetésének hatására érezhetően csökken az alapvető élelmiszerek ára…
Tovább olvasom >Funkcionális alkoholmentes sört mutatott be a Dreher
Speciális összetétellel rendelkező, szénhidrát-elektrolit oldatokkal készülő alkoholmentes sört vezet be…
Tovább olvasom >Elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány
Elkezdődött a bárányhúst népszerűsítő húsvéti kampány, amely az ünnepi időszakon…
Tovább olvasom >