Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever
Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild testápolási márkát, ezzel tovább erősítve prémium termékkínálatát.
A 2020-ban alapított vállalat műanyagmentes csomagolású termékeket kínál, és a prémium szegmensben pozicionálja magát. Az akvizíció pénzügyi részleteit az Unilever nem hozta nyilvánosságra.
A Wild dezodorokat, ajakápolókat, tusfürdőket és kézmosókat forgalmaz, főként az Egyesült Királyságban, Európában és az Egyesült Államokban. Termékei növényi alapú összetevőkre épülnek, és a márka saját online üzletében, digitális piactereken, valamint a kiskereskedelemben is elérhetők.
Fabian Garcia, az Unilever testápolási üzletágának vezetője szerint a márkát innovatív formulái, fenntartható csomagolása és erőteljes közösségi média jelenléte teszi kiemelkedővé.
A Wild társalapítója, Charlie Bowes-Lyon szerint az Unileverhez való csatlakozás izgalmas új fejezetet jelent a márka számára, amelynek küldetése az egyszer használatos műanyagok kiiktatása a fürdőszobából vonzó és innovatív testápolási termékekkel. Ezt az Unilever szakértelme, mérete és globális elérhetősége erősíti, lehetővé téve azt, hogy a márka növekedjen és a vállalat víziója még több fogyasztóhoz eljuthasson.
Unilever
Kapcsolódó cikkeink
Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >Belép a brit Müller a funkcionális egészségmegőrző joghurtok piacára
A Müller UK & Ireland megállapodott az Egyesült Királyság elsőszámú…
Tovább olvasom >A brit vásárlók szerint nagyobb figyelmet érdemelne az élelmiszerpazarlás témája
A vásárlók 70%-a úgy véli, hogy a kiskereskedőknek fenntarthatósági (ESG)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >