Természetes testápolási márkát vásárolt a brit Unilever

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 04. 01. 09:35

Az Unilever felvásárolta az elsősorban utántölthető dezodorjairól ismert brit Wild testápolási márkát, ezzel tovább erősítve prémium termékkínálatát.

A 2020-ban alapított vállalat műanyagmentes csomagolású termékeket kínál, és a prémium szegmensben pozicionálja magát. Az akvizíció pénzügyi részleteit az Unilever nem hozta nyilvánosságra.

A Wild dezodorokat, ajakápolókat, tusfürdőket és kézmosókat forgalmaz, főként az Egyesült Királyságban, Európában és az Egyesült Államokban. Termékei növényi alapú összetevőkre épülnek, és a márka saját online üzletében, digitális piactereken, valamint a kiskereskedelemben is elérhetők.

Fabian Garcia, az Unilever testápolási üzletágának vezetője szerint a márkát innovatív formulái, fenntartható csomagolása és erőteljes közösségi média jelenléte teszi kiemelkedővé.

A Wild társalapítója, Charlie Bowes-Lyon szerint az Unileverhez való csatlakozás izgalmas új fejezetet jelent a márka számára, amelynek küldetése az egyszer használatos műanyagok kiiktatása a fürdőszobából vonzó és innovatív testápolási termékekkel. Ezt az Unilever szakértelme, mérete és globális elérhetősége erősíti, lehetővé téve azt, hogy a márka növekedjen és a vállalat víziója még több fogyasztóhoz eljuthasson.

Unilever

Kapcsolódó cikkeink