Természetes kalciumpótlás karnyújtásnyira – új névvel és külsővel debütál a Theodora Calcia
Megújult a Theodora Kékkúti természetes ásványvíz, amely a termék előnyeinek hangsúlyozásával ezentúl modernebb, egyben letisztultabb arculattal várja az egészségtudatos fogyasztókat a boltok polcain. A név új, de az érték örök: a Theodora Calcia egyediségét az eredendően gazdag kalciumtartalma adja, amely a felnőttek számára ajánlott napi bevitel közel 50 százalékát biztosítja palackonként.
A kalcium esszenciális ásványi anyag, amely nemtől, kortól és foglalkozástól függetlenül, mindenki számára alapvető fontosságú. Elsősorban a csontok és a fogak szilárdságához járul hozzá, de számos más biológiai folyamatban is nélkülözhetetlen szerepet játszik. Kalciumra van szükség a normál izomműködéshez és erek összehúzódásához, valamint az idegrendszer, a véralvadás és az emésztőenzimek optimális működéséhez. A megfelelő kalciumszint továbbá elengedhetetlen eleme a normál anyagcsere-folyamatoknak. Mivel az emberi szervezet csupán tárolni képes, előállítani nem, így rendkívül fontos, hogy elegendő mennyiséget vigyünk be belőle. Felnőttek esetén ez napi 800 mg*, de ez az érték életkortól és egyéb tényezőktől függően változhat. Érdemes törekedni arra, hogy kalciumszükségletünket természetes forrásokból biztosítsuk, például fogyasszunk tejtermékeket, bizonyos halféléket, leveles zöldségeket, tofut, mandulát vagy épp kalciumban gazdag természetes ásványvizet.
A természetes kalcium adta vitalitás
A Balaton-felvidéki Nemzeti Park szívének is nevezett Káli-medencéből származó, gazdag ásványianyag-összetétellel rendelkező Theodora Calcia ásványvíz kiválóan támogatja az egészségtudatos életmódot. Tökéletes választás azok számára, akik szeretnék összekötni a testük számára nélkülözhetetlen mennyiségű és egyben minőségű kalcium-, valamint folyadékbevitelt. A karakteres ízvilágú, korábban Theodora Kékkúti ásványvízként ismert termék arculatában és nevében is megújult. A boltok polcain ezentúl Theodora Calcia néven találjuk meg, címkéjén továbbra is a csodás Badacsonnyal, annyi csavarral, hogy míg a sima Theodorán a mai formájában láthatjuk a hegyet, addig a Calcia-n az évmilliókkal ezelőtti vulkanikus látkép formájában pompázik a Badacsony ezzel is utalva a termék gazdag ásványianyag tartalmára.
Magas kalciumtartalmával a Theodora Calcia kiemelkedik a magyarországi ásványvizek közül. Egy 1,5 literes palack – 390 mg-os kalciumtartalmával – képes természetes módon fedezni egy felnőtt napi igényének közel felét.
Sikerprodukciós együttműködés
„A Theodora Calcia természetes formában biztosítja a szervezetünk számára a szükséges kalcium bevitelt és az ásványi hidratációt. A mindennapi kalcium fogyasztás pedig hozzájárul a vitalitásunk megőrzéséhez. A vitalitás képi formában történő kommunikációjára nem is találhattunk volna tökéletesebb partnert, mint a Recirquel. A 2012-ben alapított, nemzetközi szinten is elismert magyar újcirkusz társulat által megalkotott műfaj, a cirque danse a cirkusz és a modern tánc egyesítésével a közönség széles köre számára kínál kiemelkedő művészi élményt. Ennek megfelelően, a kampány kreatív koncepciója is arra épült, hogy párhuzamot teremtsünk a Theodora Calcia-ban gazdagon fellelhető kalcium adta előnyök és a Társulat művészei és előadásuk között, megmutatva ezzel azt a természetes vitalitást, amit a kalcium nyújthat a fogyasztóknak”
– mondta Czibula Krisztián, a Szentkirályi Magyarország brand managere.
A márka új szlogenje is erre a kapcsolatra épít: Theodora Calcia. A természetes kalcium adta vitalitás.
*Forrás: Az Európai Parlament és a Tanács 1169/2011/EU rendelete
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >6-os pakk, 2024 – A nap képe
A kanadai sziklagleccserből származó Rök víz arculatához a fenntarthatóság gondolata…
Tovább olvasom >Ilyenek most az ásványvíz fogyasztási szokások Magyarországon
A nyári hónapokban az ásványvíz iránti kereslet jelentősen megnő Magyarországon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >