Természetes igények a kávékiegészítőknél
A kávéfehérítők piaca nem tükrözi egy az egyben a kávépiac trendjeit, hiszen csupán a kávéivók egy része használ kávéfehérítőt is. A kategóriában a diszkontok, és ezzel a saját márkák aránya tovább nőtt az elmúlt időszakban, tudjuk meg Habuda-Salyámosy Ritától, a Maresi Foodboker Kft. ügyvezető igazgatójától.– A kávéfehérítők vonatkozásában nehéz újat feltalálni – állapítja meg. – A tejszínhab, a habspray és az instant porok mellett a termékvonalhoz tartozó Maresi kávétej természetessége talán elég érv lehet a hosszú távú, stabil pozíció megőrzéséhez. Ezt bizonyítja a Maresi Bio kávétej szép fejlődése is. Annak idején a termékcsalád bővítésére vezettük be, mára egyre nagyobb hányadot képvisel forgalmunkban.
Friss hír a cég háza tájáról, hogy új kiszerelésben jelenik meg a Maresi kávékrémpor díszdoboza, amely ajándékozás és praktikus tárolás céljára egyaránt kiváló.
– Következetesen mindig kávé támogatásával promotáljuk a Maresi kávéfehérítőket – mondja Habuda-Salyámosi Rita. – Ez vonatkozik a kóstoltatásokra is, ahol egy tipikus bécsi kávéfajtával, a Helmuth Sachersszel kínáljuk a Maresi kávétejet, vagy akár a behúzásokra, ahol az egy adag instant kávén Maresi matrica jelzi, hogy melyik kávétejjel ajánljuk fogyasztani.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >