Termékvisszahívás a dm-nél
A dm elővigyázatosságból visszahívja polcairól a 04.06.2024. lejárati dátummal rendelkező dmBio málnás puffasztott rizskorongot. Nem zárható ki, hogy a fenti lejárati dátummal rendelkező csomagok megnövekedett szintű aflatoxint tartalmaznak.
A termékvisszahívásban érintett termék:
• dmBio málnás puffasztott rizskorongok, 8 hónapos kortól, 35 g
Lejárat: 04.06.2024. NL 157
A lejárati idő a csomagolás hátoldalán olvasható.
A termékvisszahívás oka: nem zárható ki, hogy a fenti lejárati dátummal és gyártási számmal rendelkező csomagok megnövekedett aflatoxinszintet tartalmaznak. Ezeket a metabolitokat különböző penészgombák képezik.
A dm arra kéri a vásárlókat, hogy az érintett lejárati idejű terméket ne fogyasszák el, az üzletek visszaveszik a már bontott termékeket is, blokk nélkül is.
A dm számára kiemelten fontos a biztonság és a minőség. Azokban az esetekben, ha laboratóriumi tesztek során felmerül, hogy a termék nem felel meg a dm magas minőségi követelményeknek, a termékeket az üzletlánc visszahívja a polcokról, és értesíti vásárlóit is. A dm nagyon sajnálja a történteket, vásárlóitól elnézést kér a kellemetlenség miatt!
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható termékdisplay használatával csökkenti a hulladékot Európa-szerte a dm
A dm drogérialánc több mint 2100 németországi üzletében, valamint más…
Tovább olvasom >A dm segít, hogy minél többen hozzáférhessenek az intimhigiéniai termékekhez
A dm elköteleződött a női egészség támogatása mellett, kezdeményezéseivel továbbra…
Tovább olvasom >NKFH: dmBio Beeren Crunchy bogyós gyümölcsös 500 grammos müzlit hívtak vissza nem jelölt allergén miatt
Nem jelölt allergén (csillagfürt) miatt a Dm Drogerie Markt Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >