Termékfejlesztés indul a Mintamenza Program keretében a Gyulahúsnál
Termékfejlesztés indul a Mintamenza Program keretében a Gyulahús Kft.-nél, a húsipari társaság erről együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá szerdán a Complete-Food békés megyei tanácsadó céggel.
Az együttműködési szándéknyilatkozatot a Gyulahús Kft. nevében Görgényi Ernő (Fidesz) Gyula polgármestere és Daka Zsolt ügyvezető, a Complete-Food részéről Prohászka Béla ügyvezető írta alá.
A Mintamenza Program Békés megyében indult. A Complete-Food Kft. 2012. november óta az ÁNTSZ Országos Tiszti Főorvosi Hivatala felkérése és felhatalmazása alapján, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség és Magyar Nemzeti Hungaricumok és Értékek Szövetsége szakemberei ajánlásával országosan nyújt segítséget az egészséges gyermekétkeztetés megszervezéséhez és működtetéséhez. November óta a programhoz 117 intézmény és nyolcszáz konyha csatlakozott.
Prohászka Béla elmondta: a Complete-Food Kft. a Gyulahússal kötött először szerződést közös termékfejlesztésről, a gyulai cég innovációs készsége garancia arra, hogy néhány hónapon belül elkészüljenek a gyermekétkeztetésre alkalmas, csökkentett só- és zsírtartalmú húsipari termékek. A tervek szerint a nagyüzemi gyártás szeptemberben kezdődik.
A virslik, felvágottak és kolbászok fejlesztése a Complete-Food által delegált népegészségügyi és gasztronómiai szakemberek segítségével a napokban el is kezdődik – jelezte Prohászka Béla.
A Gyulahús számára a Mintamenza Program új lehetőségeket teremt a belföldi piacon, erősíti a minőségi gyulai termékek ismertségét a fogyasztók körében – mondta Daka Zsolt ügyvezető. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >