Termékbeszámítás
Ha egy bútorokat forgalmazó cég a megszokottnál hosszabb garanciát vállal, az üzleti döntés kérdése.
Ha saját márkás termékcsaládot fejleszt ki, az egy, a piacon már biztos pozícióval bíró cég üzleti döntése. Amit mindehhez az Impala hozzátett, az viszont már egy kreatív, ezen a területen egyedülálló promóciós ötlet: a kereskedő a vásárlástól számított 3 éven belül 3 ezer forintos áron visszaveszi a használt székeket, ha az újat tőle veszi a vásárló. A koncepció még új ahhoz, hogy következtetéseket lehessen levonni az eredményeiről, de az Impalánál azt sem tartják lehetetlennek, hogy a használt termékeket is értékesítik, vagy másképp használják majd fel.
.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A DHL Csoport tavalyi nyeresége 9 százalékkal csökkent, idén 8 ezer munkahelyet megszüntet Németországban
A német postai és logisztikai vállalat, a DHL Csoport tavalyi…
Tovább olvasom >Női vállalkozók a főszerepben – kiemelt helyet ad a foodora a női étterem-tulajdonosoknak
Egyedi kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók fontosságára…
Tovább olvasom >NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >