Termékbeszámítás
Ha egy bútorokat forgalmazó cég a megszokottnál hosszabb garanciát vállal, az üzleti döntés kérdése.
Ha saját márkás termékcsaládot fejleszt ki, az egy, a piacon már biztos pozícióval bíró cég üzleti döntése. Amit mindehhez az Impala hozzátett, az viszont már egy kreatív, ezen a területen egyedülálló promóciós ötlet: a kereskedő a vásárlástól számított 3 éven belül 3 ezer forintos áron visszaveszi a használt székeket, ha az újat tőle veszi a vásárló. A koncepció még új ahhoz, hogy következtetéseket lehessen levonni az eredményeiről, de az Impalánál azt sem tartják lehetetlennek, hogy a használt termékeket is értékesítik, vagy másképp használják majd fel.
.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >