Térképes online keresővel segíti a szelektív hulladékgyűjtést a SPAR
A SPAR Magyarország már minden üzletében visszaveszi a papír, fém, műanyag és üveg csomagolási szelektív hulladékot és a vállalat egyre több áruházában alakít ki erre a célra speciális hulladékgyűjtőket is.
„A SPAR Magyarország fenntarthatósági programjának egyik legfontosabb területe a természeti környezetünk védelme, amelyben fontos szerepe van a modern hulladékgazdálkodásnak és a hozzá kapcsolódó társadalmi szemléletformálásnak. Áruházláncunk három évtized alatt fontos előrelépést tett a szelektív feldolgozás irányába: a kezdeti 46%-os újrahasznosítási arány napjainkra 70%-ra nőtt, amely a pozitív gazdasági hatások mellett környezeti fenntarthatósági előnyöket is jelent”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A szelektálási arány növekedésében nagy szerepet játszottak a SPAR Magyarország által bevezetett intézkedések: a vállalat ma már valamennyi áruházában visszaveszi a vásárlók kereskedelmi csomagolásból származó hulladékát. Ezen kívül PET és aludobozok, üvegek, műanyag bevásárló reklámtáskák, Tetra Pak dobozok, hullámkarton, fólia, vegyes papír és reklámújságok, valamint egyéb papíralapú hulladékok elhelyezésére is lehetőséget biztosít az áruházlánc.
A papír-, műanyag-, fém- és üveghulladékok újrahasznosításának mértékét jelentősen támogatta az üzletekben található hulladékgyűjtő szigetek kialakítása. A vásárlók mostantól egy interaktív térképén kereshetik meg, hogy a SPAR Magyarország melyik áruházban találnak speciális hulladékgyűjtőket a PET, az aludoboz, a papír és az üveg, vagy a használt elemek és a sütőolaj számára. A felületen jelölték azokat a helyszíneket is, ahol aludoboz visszaváltó automaták üzemelnek az országban.
A SPAR szelektív gyűjtőpontok térképes keresője a következő linken érhető el: https://www.
Kapcsolódó cikkeink
Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >GVH-intézkedés: Több mint száz kistermelő és új munkahelyek a SPAR-nál
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) fellépése nyomán több mint száz hazai…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >