Térkép a palackon
Ötéves névhasználati szerződést írt alá szeptember 14-én a Balatoni Nemzeti Park Igazgatósága és a Theodora ásványvizeket palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. A Theodora palackjain 2011-ig lesz látható a különleges szépségű természetvédelmi terület térképe.A kezdeményezéssel a két szervezet a természetvédelmi terület ismertségét növelné.
A nyári szezont maga mögött hagyó Kékkúti Ásványvíz Zrt. továbbra is őrzi vezető pozícióját az ásványvízpiacon – áll a cég sajtóközleményében. Jól sikerült a cég nyári promóciója: a „Meríts az életből” elnevezésű nyereményjátékra több mint 170 ezer beküldés érkezett. A promóció egy különleges elemmel, a Theodora jótékonysági túrával is kiegészült. A túra az első olyan országos adománygyűjtés volt, amely a fogyatékkal élő magyar sportolók speciális olimpiai részvételéért folyt.
A Nestlé tulajdonában álló vállalat az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben (kumulált mennyiségi eladási adatok alapján, a kereskedelmi és a HoReCa-üzletágakban). Ezen belül a Theodora 2007 első nyolc hónapjában 10,9 százalékot. A cég másik márkája, a Nestlé Aquarel is dinamikusan fejlődött: az első nyolc hónapban részesedése majdnem 5 százalékra kúszott.
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3 termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10 százalék feletti piaci részesedést értek el az ízesített szegmensben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia az oktatást is átformálja
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok…
Tovább olvasom >