Térkép a palackon
Ötéves névhasználati szerződést írt alá szeptember 14-én a Balatoni Nemzeti Park Igazgatósága és a Theodora ásványvizeket palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. A Theodora palackjain 2011-ig lesz látható a különleges szépségű természetvédelmi terület térképe.A kezdeményezéssel a két szervezet a természetvédelmi terület ismertségét növelné.
A nyári szezont maga mögött hagyó Kékkúti Ásványvíz Zrt. továbbra is őrzi vezető pozícióját az ásványvízpiacon – áll a cég sajtóközleményében. Jól sikerült a cég nyári promóciója: a „Meríts az életből” elnevezésű nyereményjátékra több mint 170 ezer beküldés érkezett. A promóció egy különleges elemmel, a Theodora jótékonysági túrával is kiegészült. A túra az első olyan országos adománygyűjtés volt, amely a fogyatékkal élő magyar sportolók speciális olimpiai részvételéért folyt.
A Nestlé tulajdonában álló vállalat az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben (kumulált mennyiségi eladási adatok alapján, a kereskedelmi és a HoReCa-üzletágakban). Ezen belül a Theodora 2007 első nyolc hónapjában 10,9 százalékot. A cég másik márkája, a Nestlé Aquarel is dinamikusan fejlődött: az első nyolc hónapban részesedése majdnem 5 százalékra kúszott.
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3 termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10 százalék feletti piaci részesedést értek el az ízesített szegmensben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >