Térkép a palackon
Ötéves névhasználati szerződést írt alá szeptember 14-én a Balatoni Nemzeti Park Igazgatósága és a Theodora ásványvizeket palackozó Kékkúti Ásványvíz Zrt. A Theodora palackjain 2011-ig lesz látható a különleges szépségű természetvédelmi terület térképe.A kezdeményezéssel a két szervezet a természetvédelmi terület ismertségét növelné.
A nyári szezont maga mögött hagyó Kékkúti Ásványvíz Zrt. továbbra is őrzi vezető pozícióját az ásványvízpiacon – áll a cég sajtóközleményében. Jól sikerült a cég nyári promóciója: a „Meríts az életből” elnevezésű nyereményjátékra több mint 170 ezer beküldés érkezett. A promóció egy különleges elemmel, a Theodora jótékonysági túrával is kiegészült. A túra az első olyan országos adománygyűjtés volt, amely a fogyatékkal élő magyar sportolók speciális olimpiai részvételéért folyt.
A Nestlé tulajdonában álló vállalat az év első nyolc hónapjában 16,5 százalékos részesedést ért el az ásványvíz szegmensben (kumulált mennyiségi eladási adatok alapján, a kereskedelmi és a HoReCa-üzletágakban). Ezen belül a Theodora 2007 első nyolc hónapjában 10,9 százalékot. A cég másik márkája, a Nestlé Aquarel is dinamikusan fejlődött: az első nyolc hónapban részesedése majdnem 5 százalékra kúszott.
A cég tavasszal lépett be az ízesített vizek piacára 3 termékkel, amelyek a rövid periódus ellenére gyorsan népszerűvé váltak a fogyasztók körében. Az üdítőitalok bevezetésük óta 10 százalék feletti piaci részesedést értek el az ízesített szegmensben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >