Terjeszkedő diszkontok Olaszországban
Tovább terjeszkedik a Lidl Olaszországban. Legutóbb Toszkánában nyitott új „zöld” üzletet, ahol a működéshez szükséges elektromos áram megújuló energiaforrásból származik, a világítás pedig energiatakarékos LED-berendezésekkel megoldott.
Lombardiában ezzel egyidejűleg az MD lánc nyitotta meg 169. üzletét mintegy 900 négyzetméternyi eladótérrel. A több mint 2000 saját márkás terméket kínáló szupermarketben az egészséges, vegán és vegetáriánus élelmiszerek, valamint non-food termékek széles választéka fogadja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Digitális betétdíj-kupont vezet be a Lidl Németországban
2025. augusztus 4-től a Lidl valamennyi németországi üzletében digitális betétdíj-kupont…
Tovább olvasom >Újra itt a Lidl-kollekció: logózott ruhák, papucsok és kiegészítők a boltokban
A Lidl 2025. július 24-től ismét elhozza saját márkás ruházati…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >