Terjeszkedő diszkontok Olaszországban
Tovább terjeszkedik a Lidl Olaszországban. Legutóbb Toszkánában nyitott új „zöld” üzletet, ahol a működéshez szükséges elektromos áram megújuló energiaforrásból származik, a világítás pedig energiatakarékos LED-berendezésekkel megoldott.
Lombardiában ezzel egyidejűleg az MD lánc nyitotta meg 169. üzletét mintegy 900 négyzetméternyi eladótérrel. A több mint 2000 saját márkás terméket kínáló szupermarketben az egészséges, vegán és vegetáriánus élelmiszerek, valamint non-food termékek széles választéka fogadja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl Magyarország a hazai borászatok sikeréért is dolgozik
A Lidl Magyarország 2024-ben mintegy 17,5 milliárd forinttal, az elmúlt…
Tovább olvasom >A Lidl Svájc friss hűtött termékeket is bevon élelmiszermentő programjába
A Lidl Svájc tovább bővítette élelmiszer-pazarlás elleni programját: mostantól hűtött…
Tovább olvasom >Komolyan készül a nyárra a Lidl és az Aldi is
A Lidl és az Aldi is nagy nyári ruházati akcióval…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >