Terjeszkedő diszkontok Olaszországban
Tovább terjeszkedik a Lidl Olaszországban. Legutóbb Toszkánában nyitott új „zöld” üzletet, ahol a működéshez szükséges elektromos áram megújuló energiaforrásból származik, a világítás pedig energiatakarékos LED-berendezésekkel megoldott.
Lombardiában ezzel egyidejűleg az MD lánc nyitotta meg 169. üzletét mintegy 900 négyzetméternyi eladótérrel. A több mint 2000 saját márkás terméket kínáló szupermarketben az egészséges, vegán és vegetáriánus élelmiszerek, valamint non-food termékek széles választéka fogadja a vásárlókat.
Kapcsolódó cikkeink
Talajmegújító kísérleti mezőgazdasági programot indít a FrieslandCampina, a Lidl és a ReGeNL
A FrieslandCampina, a Lidl és a holland ReGeNL közösen indítanak…
Tovább olvasom >Tavaly kilenc százalékkal nőtt a Lidl forgalma Romániában
A Lidl Romania 2024-ben erőteljes növekedést könyvelhetett el: az üzletlánc…
Tovább olvasom >Ismét lép a Lidl: több mint 150 háztartási és szépségápolási termék árát csökkenti
A Lidl Magyarország csökkenti és tartósan lent tartja az árakat.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >