Terjeszkedik Belgiumban a Crisp
A friss élelmiszereket kínáló online bolt, a Crisp bérbe adta belgiumi elosztóközpontját, a Belgiumba érkező megrendeléseket pedig már Hollandiában dolgozzák fel. A vállalat szerint azonban ez nem a piacról való kivonulás előjele, amely ígérete szerint hamarosan „érdekes expanziós hírekkel” szolgál.
A RetailDetail online híroldal kérdésére Vera Möhrlein, a Crisp szóvivője elmondta, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja, hogyan tehetné ellátási láncát még intelligensebbé és hatékonyabbá, így nem lehet meglepő, hogy logisztikai infrastruktúrája idővel változik. A cég nemrégiben egyesítette csomagolási tevékenységeit a legújabb és legnagyobb logisztikai központjában a hollandiai Breda közelében.
A szóvivő azt is megerősítette, hogy a RetailDetail forrásai szerint ismét üzemelő bornemi elosztóközpont bérelhető, amelyet a kiskereskedő a 2022-es belgiumi induláskor helyezett üzembe. Mint a szakember elmondta, egy kicsit délebbre található másik helyszínre készül a cég bérleti szerződést kötni, ami a jövőbeli növekedésre tekintettel jobb választás. A vállalat arról egyelőre nem nyilatkozott, hogy a délebbre költözés egy brüsszeli és vallóniai terjeszkedés előkészítése-e.
A Crisp most tovább akarja bővíteni flamand üzletágát, és elsőként házhozszállítást kínál, amire azért is szükség van, mert Belgiumban a szolgáltatás sikeres és gyorsan növekszik: az utolsó negyedévet több mint 50 %-os növekedéssel zárta az előző év azonos negyedévéhez képest. A cég Belgiumban mind a növekedés, mind a nyereségesség tekintetében a tervezettnél némiképp előrébb jár, Hollandiában pedig várhatóan még a nyár előtt nyereséges lesz.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszer-pazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40 000 lejáratközeli árucikket kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >