Terjeszkedik Belgiumban a Crisp
A friss élelmiszereket kínáló online bolt, a Crisp bérbe adta belgiumi elosztóközpontját, a Belgiumba érkező megrendeléseket pedig már Hollandiában dolgozzák fel. A vállalat szerint azonban ez nem a piacról való kivonulás előjele, amely ígérete szerint hamarosan „érdekes expanziós hírekkel” szolgál.
A RetailDetail online híroldal kérdésére Vera Möhrlein, a Crisp szóvivője elmondta, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja, hogyan tehetné ellátási láncát még intelligensebbé és hatékonyabbá, így nem lehet meglepő, hogy logisztikai infrastruktúrája idővel változik. A cég nemrégiben egyesítette csomagolási tevékenységeit a legújabb és legnagyobb logisztikai központjában a hollandiai Breda közelében.
A szóvivő azt is megerősítette, hogy a RetailDetail forrásai szerint ismét üzemelő bornemi elosztóközpont bérelhető, amelyet a kiskereskedő a 2022-es belgiumi induláskor helyezett üzembe. Mint a szakember elmondta, egy kicsit délebbre található másik helyszínre készül a cég bérleti szerződést kötni, ami a jövőbeli növekedésre tekintettel jobb választás. A vállalat arról egyelőre nem nyilatkozott, hogy a délebbre költözés egy brüsszeli és vallóniai terjeszkedés előkészítése-e.
A Crisp most tovább akarja bővíteni flamand üzletágát, és elsőként házhozszállítást kínál, amire azért is szükség van, mert Belgiumban a szolgáltatás sikeres és gyorsan növekszik: az utolsó negyedévet több mint 50 %-os növekedéssel zárta az előző év azonos negyedévéhez képest. A cég Belgiumban mind a növekedés, mind a nyereségesség tekintetében a tervezettnél némiképp előrébb jár, Hollandiában pedig várhatóan még a nyár előtt nyereséges lesz.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >2026-ig bezárja összes belgiumi üzletét a Cora
A Cora hipermarketlánc 2026 elejéig bezárja mind a hét belgiumi…
Tovább olvasom >Carrefour: nyomás alatt a francia és belga eladások, Latin-Amerikában erősödés
A piaci várakozásoknak megfelelően 2025 első negyedévében 2,9%-kal, 22,7 milliárd…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >Változás a Danone magyarországi vezetésében: Csaplovics Péter az új értékesítési igazgató
2025. májusától Csaplovics Péter tölti be a Danone magyarországi értékesítési…
Tovább olvasom >