Terjeszkedik Belgiumban a Crisp
A friss élelmiszereket kínáló online bolt, a Crisp bérbe adta belgiumi elosztóközpontját, a Belgiumba érkező megrendeléseket pedig már Hollandiában dolgozzák fel. A vállalat szerint azonban ez nem a piacról való kivonulás előjele, amely ígérete szerint hamarosan „érdekes expanziós hírekkel” szolgál.
A RetailDetail online híroldal kérdésére Vera Möhrlein, a Crisp szóvivője elmondta, hogy a vállalat folyamatosan vizsgálja, hogyan tehetné ellátási láncát még intelligensebbé és hatékonyabbá, így nem lehet meglepő, hogy logisztikai infrastruktúrája idővel változik. A cég nemrégiben egyesítette csomagolási tevékenységeit a legújabb és legnagyobb logisztikai központjában a hollandiai Breda közelében.
A szóvivő azt is megerősítette, hogy a RetailDetail forrásai szerint ismét üzemelő bornemi elosztóközpont bérelhető, amelyet a kiskereskedő a 2022-es belgiumi induláskor helyezett üzembe. Mint a szakember elmondta, egy kicsit délebbre található másik helyszínre készül a cég bérleti szerződést kötni, ami a jövőbeli növekedésre tekintettel jobb választás. A vállalat arról egyelőre nem nyilatkozott, hogy a délebbre költözés egy brüsszeli és vallóniai terjeszkedés előkészítése-e.
A Crisp most tovább akarja bővíteni flamand üzletágát, és elsőként házhozszállítást kínál, amire azért is szükség van, mert Belgiumban a szolgáltatás sikeres és gyorsan növekszik: az utolsó negyedévet több mint 50 %-os növekedéssel zárta az előző év azonos negyedévéhez képest. A cég Belgiumban mind a növekedés, mind a nyereségesség tekintetében a tervezettnél némiképp előrébb jár, Hollandiában pedig várhatóan még a nyár előtt nyereséges lesz.
Retail Detail
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >31 millió eurót tervez beruházni a Billa Bulgaria 2025-ben
A Billa Bulgaria 2025-ben 31 millió eurós beruházást tervez, amelynek…
Tovább olvasom >Növényi alapú saját márkát vezetett be a belga Colruyt Group
A belga Colruyt Group új saját márkás almárkát vezet be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben lassult a fogyasztói árak emelkedésének üteme februárban
Az euróövezetben az elemzők által vártnál némileg kevésbé mérséklődött az…
Tovább olvasom >A fiatalok majdnem negyede szenvedi meg családja eladósodását
A K&H Bank szerint nem csak a felnőttek, de a…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >