Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen.G és az LG UltraGear monitor márka
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális e-sport-piacon, mégpedig a világ egyik legnagyobb e-sport-szervezetével, a Gen.G Esportsszal (Gen.G) kialakított partnerségi együttműködés révén. A két vállalat együtt dolgozik majd azon, hogy az LG kategóriavezető UltraGearTM gaming monitorainak segítségével fejlődhessen tovább a nemzetközi e-sport-színtér.
A Forbes 2020-as, a legértékesebb e-sport-vállalatokat felvonultató listáján hatodik helyet elfoglaló Gen.G az Egyesült Államokban, Dél-Koreában és Kínában nyolc professzionális csapatot működtet, amelyek olyan népszerű multiplayer játékokra szakosodtak, mint a League of Legends, az Overwatch és a PlayerUnknown’s Battlegrounds. A Gen.G indította el továbbá a Gen.G nemzetközi e-sport-akadémiát (Gen.G Global Academy), amely innovatív oktatási programokat kínál, valamint a cég alapítványán keresztül támogatja a jövő gaming- és e-sport-piacának kiemelkedő szereplőit.
Az LG UltraGear monitorainak impresszív kínálata már most rendkívül elismert a játékosok körében, a Gen.G-vel kialakított együttműködéssel pedig az LG még inkább kifejezi támogatását a gamerközösség — azon belül pedig kifejezetten az Y- és Z-generáció — felé. Az LG piacvezető UltraGear monitorai olyan képminőséget, gyorsaságot és funkciókat kínálnak, melyekkel a legújabb PC-s és konzolos játékokból a legtöbbet hozhatják ki a gamerek. Ebben segítik a felhasználókat a világ első 4K felbontású monitorai, a Nano IPS kijelzőtechnológia és a mindössze 1ms-os Gray-to-Gray (GTG) válaszidő.*
„Egy olyan fiatal és dinamikus márkával karöltve, mint az LG UltraGear, a legmagasabb szintű játékélményt kínálhatjuk a profi játékosoknak és a gaming-rajongóknak szerte a világon” — mondta Chris Park, a Gen.G Esports ügyvezető igazgatója. „Közös célkitűzéseinkre és értékeinkre építve ez az együttműködés számos lehetőséget kínál majd rajongóinknak és ügyfeleinknek.”
„E partnerség révén az LG aktívan támogathatja a gaming közösséget, 2021-es UltraGear monitorainkkal pedig a Gen.G elit játékosai a lehető legtöbbet hozhatják ki magukból” — mondta Jang Ik-hwan, az LG üzleti megoldások divíziójának szenior alelnöke és IT termékekért felelős vezetője. „Büszkék vagyunk arra, hogy kivételes monitorainkkal elősegíthetjük az e-sport izgalmas világának bővülését.”
Az LG 2021-es UltraGear gaming monitorkínálatát az LG virtuális kiállítótermében, a CES 2021 kiállítás ideje alatt tekinthetik meg az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon…
Tovább olvasom >Bemutatták az első ultraalacsony bemeneti késleltetésű Bluetooth-technológiát
Az LG Electronics (LG) a Razerrel és a MediaTekkel együttműködve…
Tovább olvasom >Partnerségre lépett az LG és a Mo-Sys
Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy részesedést szerzett a virtuális…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >