Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon: partnerségre lép a Gen.G és az LG UltraGear monitor márka
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális e-sport-piacon, mégpedig a világ egyik legnagyobb e-sport-szervezetével, a Gen.G Esportsszal (Gen.G) kialakított partnerségi együttműködés révén. A két vállalat együtt dolgozik majd azon, hogy az LG kategóriavezető UltraGearTM gaming monitorainak segítségével fejlődhessen tovább a nemzetközi e-sport-színtér.
A Forbes 2020-as, a legértékesebb e-sport-vállalatokat felvonultató listáján hatodik helyet elfoglaló Gen.G az Egyesült Államokban, Dél-Koreában és Kínában nyolc professzionális csapatot működtet, amelyek olyan népszerű multiplayer játékokra szakosodtak, mint a League of Legends, az Overwatch és a PlayerUnknown’s Battlegrounds. A Gen.G indította el továbbá a Gen.G nemzetközi e-sport-akadémiát (Gen.G Global Academy), amely innovatív oktatási programokat kínál, valamint a cég alapítványán keresztül támogatja a jövő gaming- és e-sport-piacának kiemelkedő szereplőit.
Az LG UltraGear monitorainak impresszív kínálata már most rendkívül elismert a játékosok körében, a Gen.G-vel kialakított együttműködéssel pedig az LG még inkább kifejezi támogatását a gamerközösség — azon belül pedig kifejezetten az Y- és Z-generáció — felé. Az LG piacvezető UltraGear monitorai olyan képminőséget, gyorsaságot és funkciókat kínálnak, melyekkel a legújabb PC-s és konzolos játékokból a legtöbbet hozhatják ki a gamerek. Ebben segítik a felhasználókat a világ első 4K felbontású monitorai, a Nano IPS kijelzőtechnológia és a mindössze 1ms-os Gray-to-Gray (GTG) válaszidő.*
„Egy olyan fiatal és dinamikus márkával karöltve, mint az LG UltraGear, a legmagasabb szintű játékélményt kínálhatjuk a profi játékosoknak és a gaming-rajongóknak szerte a világon” — mondta Chris Park, a Gen.G Esports ügyvezető igazgatója. „Közös célkitűzéseinkre és értékeinkre építve ez az együttműködés számos lehetőséget kínál majd rajongóinknak és ügyfeleinknek.”
„E partnerség révén az LG aktívan támogathatja a gaming közösséget, 2021-es UltraGear monitorainkkal pedig a Gen.G elit játékosai a lehető legtöbbet hozhatják ki magukból” — mondta Jang Ik-hwan, az LG üzleti megoldások divíziójának szenior alelnöke és IT termékekért felelős vezetője. „Büszkék vagyunk arra, hogy kivételes monitorainkkal elősegíthetjük az e-sport izgalmas világának bővülését.”
Az LG 2021-es UltraGear gaming monitorkínálatát az LG virtuális kiállítótermében, a CES 2021 kiállítás ideje alatt tekinthetik meg az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Érintőképernyővel és rugalmasan mozgatható állvánnyal érkezik az új LG Swing okosmonitor
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is bemutatta az LG Swing…
Tovább olvasom >Fotópályázatot hirdet az LG és a Magyar Nemzeti Galéria
A tavalyi nagysikerű közös művészeti pályázatát követően idén is együttműködésre…
Tovább olvasom >12 éve vezeti az LG a globális OLED TV piacot
Az LG 2024-ben is megőrizte vezető szerepét a globális OLED…
Tovább olvasom >További cikkeink
Elismerték az újrahasználható alsónemű fejlesztését
Napjainkban, az idősebb korosztály növekvő arányával, illetve az egészségtudatosság erősödésével,…
Tovább olvasom >Megjött a kánikula – az Aldi akciós ventilátorokkal és mobil léghűtőkkel hűsíti a nyarat
Hétvégére már 37 fokos hőséget jósolnak a meteorológusok – a…
Tovább olvasom >A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >