Terjeszkedik az ALDI Lengyelországban
Szeptemberben hét új üzlet nyitását tervezi az ALDI Lengyelországban, így reményei szerint az év végére eléri a 200-as célszámot boltok tekintetében. Az év eleje óta mintegy 10 000 négyzetméternyi eladótérrel rendelkező 14 üzlettel bővült a hálózat. Az új üzletek megnyílásával a német diszkontlánc az ország valamennyi vajdaságában jelen lesz.
Az új üzletek a cégcsoport új vizuális koncepciójának jegyében készülnek, amely a frissességre fókuszál mind a szélesebb friss-, mind pékáru vonatkozásában.
Kapcsolódó cikkeink
Felborítja a magyar piacot a Temu új konkurenciája?
Nemrég egy olyan új webshop-óriás jelent meg a magyar piacon,…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >Történelmi magasságban a gyökérpetrezselyem ára Lengyelországban
Október elején enyhe áresés volt tapasztalható Lengyelországban a gyökérpetrezselyem piacán.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >