Terjeszkedik az ALDI Lengyelországban
Szeptemberben hét új üzlet nyitását tervezi az ALDI Lengyelországban, így reményei szerint az év végére eléri a 200-as célszámot boltok tekintetében. Az év eleje óta mintegy 10 000 négyzetméternyi eladótérrel rendelkező 14 üzlettel bővült a hálózat. Az új üzletek megnyílásával a német diszkontlánc az ország valamennyi vajdaságában jelen lesz.
Az új üzletek a cégcsoport új vizuális koncepciójának jegyében készülnek, amely a frissességre fókuszál mind a szélesebb friss-, mind pékáru vonatkozásában.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >