Terjeszkedik az ALDI Lengyelországban
Szeptemberben hét új üzlet nyitását tervezi az ALDI Lengyelországban, így reményei szerint az év végére eléri a 200-as célszámot boltok tekintetében. Az év eleje óta mintegy 10 000 négyzetméternyi eladótérrel rendelkező 14 üzlettel bővült a hálózat. Az új üzletek megnyílásával a német diszkontlánc az ország valamennyi vajdaságában jelen lesz.
Az új üzletek a cégcsoport új vizuális koncepciójának jegyében készülnek, amely a frissességre fókuszál mind a szélesebb friss-, mind pékáru vonatkozásában.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >