Terjeszkedik a TCC
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó TCC felvásárolta a Gametation mobilmarketing-vállalatot. A dániai székhelyű Gametation olyan mobileszközökre tervezett játékkampányokat valósít meg, amellyel ügyfelei bővíteni tudják vevőkörüket, és képesek növelni értékesítési eredményeiket. Szoftvereinek platformja arra is lehetőséget ad, hogy a vásárlói szokásokba betekintést nyerve a kiskereskedők célzottabban érjék el a fogyasztókat, és optimalizálják digitális hűségprogramjaik hatását.
Az akvizíciónak köszönhetően a TCC nemzetközi ügyfélköre sok neves nemzetközi kiskereskedelmi lánc mellett olyan cégekkel is bővül, mint például a McDonald’s.
Kapcsolódó cikkeink
Felvásárolja a Bell Food Group a Hermann Weint és átalakítja termelési struktúráját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„Sörön túli” portfóliót tervez a Molson Coors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Kimberly-Clark a Kenvue-t
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
AM: Magyarország nem kér a műhúsból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MA-HAL: stabil kínálat és árak várhatók a karácsonyi halpiacon – a tógazdaságok szerepe egyre fontosabb a vízgazdálkodásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kutatás: így vásárolnak a magyarok finompéksüteményt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

