Terjeszkedik a TCC
A vásárlói hűségprogramok tervezésével és megvalósításával foglalkozó TCC felvásárolta a Gametation mobilmarketing-vállalatot. A dániai székhelyű Gametation olyan mobileszközökre tervezett játékkampányokat valósít meg, amellyel ügyfelei bővíteni tudják vevőkörüket, és képesek növelni értékesítési eredményeiket. Szoftvereinek platformja arra is lehetőséget ad, hogy a vásárlói szokásokba betekintést nyerve a kiskereskedők célzottabban érjék el a fogyasztókat, és optimalizálják digitális hűségprogramjaik hatását.
Az akvizíciónak köszönhetően a TCC nemzetközi ügyfélköre sok neves nemzetközi kiskereskedelmi lánc mellett olyan cégekkel is bővül, mint például a McDonald’s.
Kapcsolódó cikkeink
Romániában terjeszkedik a Bonafarm Csoport
A Bonafarm Csoport megállapodást írt alá a holland multinacionális tejipari…
Tovább olvasom >Rekordév a Müllernél: egymillió vásárló naponta, terjeszkedés és digitális fejlesztések minden fronton
A Müller drogéria- és kiskereskedelmi vállalatcsoport történetének egyik legsikeresebb évét…
Tovább olvasom >Hamarosan még több lazacot tenyészt a Mitsubishi Norvégiában és Kanadában
A japán Mitsubishi kereskedőház bejelentette, hogy bővíti lazactenyésztési tevékenységét Norvégiában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félidei dinnyekörkép: nehéz szezon, piacromboló akciók, elkeseredett termelők
A hazai dinnyeszezon egy-két hét csúszással indult a szokatlanul hűvös…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a vásárlókat a kistermelők
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Megnyitotta első kizárólag non-food üzletét a Lidl Németországban
A németországi Lotstettenben nyitotta meg első, kizárólag nem-élelmiszer termékeket kínáló…
Tovább olvasom >