Terjeszkedik a Spar Spanyolországban
Egy sor új üzletet nyitott a Spar Spanyolországban, más boltjait pedig felújította.
A Spar spanyol partnercégei, a Líder Aliment, a Fraadis, a Grupo Upper és az Agrucan 2019 utolsó negyedében végezték el az átalakításokat és nyitották meg az üzleteket.
Az új boltokkal a Spar meg kívánja erősíteni jelentlétét a spanyol piacon, nagyjából 3000 négyzetméternyi térrel növelve össz boltterét.
A három új bolt 3300-4200 termékfajtát kínál, míg az Eurospar szupermarket 6100 féle áruval várja a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Olaszországban és Spanyolországban is terjeszkedik a Metro
Stratégiai partnerségre lépett a Metro Italia az olasz Multicedi nagykereskedővel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >