Terjeszkedik a Spar Spanyolországban
Egy sor új üzletet nyitott a Spar Spanyolországban, más boltjait pedig felújította.
A Spar spanyol partnercégei, a Líder Aliment, a Fraadis, a Grupo Upper és az Agrucan 2019 utolsó negyedében végezték el az átalakításokat és nyitották meg az üzleteket.
Az új boltokkal a Spar meg kívánja erősíteni jelentlétét a spanyol piacon, nagyjából 3000 négyzetméternyi térrel növelve össz boltterét.
A három új bolt 3300-4200 termékfajtát kínál, míg az Eurospar szupermarket 6100 féle áruval várja a fogyasztókat.
Kapcsolódó cikkeink
Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >