Terjeszkedik a nemzetközi piacokon a Staropramen
A StarBev – Közép-Európa vezető sörgyártó csoportja, a Borsodi Sörgyár tulajdonosa – a napokban jelentette be, hogy vezető nemzetközi márkájában, a Staropramen-ben jelentős mértékű beruházást hajtott végre. A befektetés részeként a Starbev a prágai Staropramen Látogató Központot mintegy €1,2 millió értékben modernizálta, valamint a Staropramen – mint Prága első számú söre a világon – márkaépítését célzó új nemzetközi marketing kampányt alakított ki. A beruházások a kulcsfontosságú nemzetközi piacokra való bevezetést készítik elő.
A Staropramen jelenleg több mint 30 országban van jelen világszerte, melyek közül Ukrajna jelenti a legnagyobb piacot, majd Svédország, Oroszország, Németország és Nagy-Britannia követi. A Staropramen export országaiban a teljes forgalom két számjeggyel nőtt 2010-ben, mely trendet a StarBev reményei szerint folytatni tudja majd 2011/2012-ben is. Az export fontos növekedési szegmensét képviseli a csoportnak.
A StarBev nemrég több stratégiai megállapodást kötött, így például a Staropramen Egyesült Államokbeli és Egyesült Királyságbeli értékesítése tárgyában a Spaten-el és a Carlsberg-el állapodott meg. A StarBev 2012-ben a már meglévő piacokon való növekedésre és a Staropramen Ázsiába történő bevezetésére fog koncentrálni. Ugyanakkor több olyan innovációt is tervez a Staropramen márkát illetően, mely a korábban alulértékelt célcsoportokra fókuszál majd.
„Büszkék vagyunk arra, hogy a Staropramen Prága első számú söre a világon. A cseh sörök iránti vágy soha nem volt ilyen erős, ezért a következő 12 hónap során arra fogunk koncentrálni, hogy piaci részesedésünket a cseh sör szegmensben nemzetközileg növeljük. Továbbra is az – innovációk és befektetések általi – márkaépítésre helyezzük a hangsúlyt és erősíteni fogjuk stratégiai kapcsolatainkat, melyek révén a Staroprament új piacokon vezethetjük be.” – nyilatkozta Alain Beyens, a StarBev vezérigazgatója.
A Staropramen 2009 óta tagja a StarBev portfóliójának és háromféle sört kínál a nemzetközi piacokon: láger, barna és Granat sört.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >KSH: októberben 3,2 százalékkal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest
2024. októberben a fogyasztói árak átlagosan 3,2 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >Tépett sertéshússal érkezik a McDonald’s legújabb szendvicse
A hazai McDonald’s november 14-én mutatja be országszerte Maestro burgercsaládja…
Tovább olvasom >