Terjeszkedik a Lidl
Számos új üzlet nyitását és meglévő boltjaik felújítását tervezi a következő évben világszerte a Lidl, amelyek mind „Store of the future” elnevezésű koncepciójukat fogják követni. A kereskedelmi lánc az elmúlt évben jelentős, 9%-os növekedést könyvelhetett el, a bevételei 64,4 milliárd euróra nőttek.
A Lidl ezen a nyáron nyitja meg első litván üzletét, míg a szerb piacra 2018-ban készül belépni. A leglátványosabb beruházást Angliában tervezik. Teljesen lerombolják gloucesteri üzletüket, a helyére egy újat építenek, mely az elvárások szerint éves szinten akár 3,8 millió font bevételt is képes lesz produkálni.
Bár a lánc új üzletmodelljével alapjaiban szeretné megváltoztatni a vásárlási élményt, a vezetés kihangsúlyozta, hogy a boltjaik nem fogják elveszíteni diszkont jellegüket.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >