Terjeszkedik a Lidl
Számos új üzlet nyitását és meglévő boltjaik felújítását tervezi a következő évben világszerte a Lidl, amelyek mind „Store of the future” elnevezésű koncepciójukat fogják követni. A kereskedelmi lánc az elmúlt évben jelentős, 9%-os növekedést könyvelhetett el, a bevételei 64,4 milliárd euróra nőttek.
A Lidl ezen a nyáron nyitja meg első litván üzletét, míg a szerb piacra 2018-ban készül belépni. A leglátványosabb beruházást Angliában tervezik. Teljesen lerombolják gloucesteri üzletüket, a helyére egy újat építenek, mely az elvárások szerint éves szinten akár 3,8 millió font bevételt is képes lesz produkálni.
Bár a lánc új üzletmodelljével alapjaiban szeretné megváltoztatni a vásárlási élményt, a vezetés kihangsúlyozta, hogy a boltjaik nem fogják elveszíteni diszkont jellegüket.
Kapcsolódó cikkeink
Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >