Terjed a készpénzmentes fizetés a fesztiválokon
Egyre több fesztivál válik készpénzmentessé, idén 27 százalékkal, 7 millióra nőhet a kártyás tranzakciók száma a tavalyihoz képest a fesztiválokon a Festipay Zrt. készpénzmentes fizetési megoldásokat nyújtó cég várakozásai szerint.
A növekedés a fesztiválok számának emelkedéséből, valamint abból ered, hogy évről-évre nő a tranzakciók száma is – tájékoztattak.
A tavalyi 11 után idén már 18 magyar és külföldi fesztiválon biztosít készpénzmentes fizetési szolgáltatást, fesztiválkártyát a társaság.
Mint írják, a készpénzmentesen, kártyával fizetők 10-30 százalékkal is többet költhetnek a fesztiválok alatt a készpénzzel vásárlókkal szemben. A fesztiválkártyák és az érintésmentes bankkártyák gyors terjedésének egyik fő oka, hogy használatukkal a fizetési tranzakciók a megszokott 20-25 másodperc helyett mindössze 3-5 másodperc alatt lebonyolíthatók.
A társaság szerint a fesztiválkártya egyik előnye az érintésmentes bankkártyákkal összehasonlítva, hogy a fesztiválkártyával jobban kontrollálható a költés a rendezvény ideje alatt, mint ha egy folyószámla teljes összege rendelkezésre állna.
A tavaly novemberben, a Cardnet Zrt., valamint a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. által alapított Festipay rendezvények, fesztiválok számára nyújt teljeskörű, készpénzmentes fizetési megoldásokat a hazai és a nemzetközi piacon egyaránt.
A Cardnet 2014-ben 1,7 milliárd forint nettó értékesítési bevételt és 79 millió forint üzemi eredményt ért el. A bevétel mintegy 10 százaléka származott a Festipay-ből – tájékoztatott a cég. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ és az MKIK
Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ (AÖFK)…
Tovább olvasom >Visit Hungary: átlépte az ötmilliós vendégszámot, és továbbra is dübörög a magyar turizmus
Idén még a tavalyi turisztikai rekordévhez képest is tizenegy nappal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >