Terítéken az élelmiszeripar
November 18–20. között megnyitja kapuit az IFE Foodapest 2. Nemzetközi Élelmiszer, Ital- és Vendéglátó-ipari Szakkiállítás, melyhez ezúttal csatlakozik a „technikás szomszéd”, a Foodatech 1. Nemzetközi Élelmiszer-gépipari és Csomagolástechnikai Szakkiállítás is, lehetőséget teremtve az élelmiszer-feldolgozó ágazat teljes körű bemutatkozására. A két rendezvény egy belépőjeggyel tekinthető meg.Az IFE Foodapest a térség leghatékonyabb üzleti fóruma, amely hatékonyságát a semmivel sem pótolható személyes találkozásoknak, a termékek és szolgáltatások testre szabott kínálatának köszönheti.
A kapcsolódó szakmai konferenciák napirendjén a hazai kereskedelmi trendek, a változások szerepelnek, közülük is kiemelt fontossággal a vásárlói „teherviselésre” koncentráló tanulmányok kerülnek majd előtérbe. A legfontosabb: mit bír el a fogyasztó, s hogy hogyan lehet tartani az elfogadható árszínvonalat, azaz hogyan lehet visszapréselni a palackba az alapanyagárak, a termelési költségek és egyéb járulékos terhek kiszabadult szellemét.
Az idei IFE Foodapesten a kiállítók több mint egyharmada külföldről érkezett, így a hazai kínálat mellett az alábbi nemzetek termékeivel ismerkedhetnek meg a látogatók: Anglia, Ausztria, Belgium, Ciprus, Csehország, Franciaország, Kína, Hollandia, Horvátország, India, Lengyelország, Marokkó, Németország, Olaszország, Pakisztán, Románia, Spanyolország, Srí Lanka, Szlovákia, Tajvan.
Az IFE Foodapest tematikája:
Hús és baromfi
Tejtermékek
Zöldség és gyümölcs
Sütő- és édesipar
Italok
Fagyasztott élelmiszerek
Általános élelmiszerek
Világjáró
Megújult, modern helyszín
A HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban befejeződött a közel 6 milliárd forintos fejlesztés. Felépült az új, multifunkcionális G pavilon, elkészült a pavilonokat összekötő fedett passzázs, melynek két végén új fogadócsarnok épült. Ebben kapnak majd helyet a pénztárak, a látogatói regisztráció, az információs pult, megkönnyítve ezzel a látogatók bejutását, a területen történő eligazodását.
A vásárközpont teljesen új arculattal, korszerű szolgáltatásokkal várja az ideérkező kiállítókat és látogatókat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >