Tercsi, Fercsi, Kata, Klára és valahány név… Dübörög a Coca-Cola nyári kampánya
Nagy sikerrel fut a Coca-Cola neves kampánya. Leggyakrabban a Zoltánok, Tamások, Péterek és Gáborok találkozhatnak a nevükkel ellátott Coca-Cola-s palackokkal. Június végéig összesen közel 25 millió, névvel ellátott palack készült. Ehhez jön hozzá az a több mint 35 ezer egyedi Coca-Cola-s doboz, amelyeket a fogyasztók készíttettek. A Facebookon 28 ezernél is több megosztással Magyarország a harmadik a huszonnyolc kampányoló, közép- és dél-európai ország közül. Az integrált kampány júliustól kupakpromócióval folytatódik.
Az idei nyári kampányával valószínűleg ismét marketing történelmet írt a Coca-Cola, hiszen a világmárkák közül először vállalta, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel termékei csomagolásán, szinte egész Európában. Talán még sosem volt példa rá, hogy egy reklámkampány ennyire markánsan a középpontba helyezze a fogyasztókat. Pedig a név szerinti megszólítást rendkívül jól fogadták a vásárlók. Több száz fogyasztói kérdés érkezett a céghez, amiben arról érdeklődtek, hol vásárolhatják meg a nevükkel ellátott üdítőt. A 150 leggyakoribb hazai keresztnévvel ellátott palackokat folyamatosan helyezik ki a boltokba, így érdemes a későbbiekben is keresgélni a polcokon. Már csak azért is, mert eddig összesen közel 25 millió ilyen, különleges palack készült, de várhatóan augusztus végéig ez a szám akár meg is duplázódhat. A keresztneveket a 0,5 literes palackokon, a beceneveket és gyűjtőneveket a 0,33-as, 1 literes és a 2 literes palackokon találhatják meg az érdeklődők. Ugyanakkor a vállalat gondolt a ritkább nevűekre is, illetve azokra, akik egyedi megszólítással szerettek volna dobozos Coca-Cola-t készíttetni maguknak vagy szeretteiknek. A folyamatos kitelepülések során eddig több mint 35 ezer egyedileg matricázott dobozos Coca-Cola-t készítettek kérésre.
A kampány hatalmas lavinát indított el a közösségi oldalakon is. Szinte megszámlálhatatlan mennyiségben árasztották el a legismertebb közösségi oldalt a palackokról készült fotók és vicces „kreálmányok”. A kampány saját honlapján, a http://nekedisegycocacola.hu címen arra is van lehetőség, hogy a látogatók egyedi palackokat készítsenek ismerőseiknek. A honlapon keresztül az átlagos, egyedi látogatónként megosztott üdítők száma 1,972. A magyar felhasználók közül a legtöbb, egy személytől származó megosztás eddig 60 volt, azaz valaki ennyi ismerősének küldött névvel ellátott, virtuális Coca-Cola-t. Ha az összesített számokat vizsgáljuk, azok is szép eredményeket mutatnak: az eddig virtuálisan megosztott üdítők száma már 28 000 felett van. Ez a megosztásszám nemzetközi szinten is kiemelkedő, ezzel Közép- és Dél-Európában a harmadikak vagyunk. A nevek mellett a becenevek is népszerűek a virtuális térben, hiszen a megosztások közel 40%-át a nekedisegycocacola.hu honlapon választható (egyébként a boltokban kapható termékeken is szereplő) becenevek tették ki.
Július 1-jétől kupakpromócióval bővül a kampány, nyaraláshoz kapcsolódó napi nyereményekkel. A www.coke.hu oldalon keresztül elérhető játék fődíja egy öt fős, ibizai utazás lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >