Tercsi, Fercsi, Kata, Klára és valahány név… Dübörög a Coca-Cola nyári kampánya
Nagy sikerrel fut a Coca-Cola neves kampánya. Leggyakrabban a Zoltánok, Tamások, Péterek és Gáborok találkozhatnak a nevükkel ellátott Coca-Cola-s palackokkal. Június végéig összesen közel 25 millió, névvel ellátott palack készült. Ehhez jön hozzá az a több mint 35 ezer egyedi Coca-Cola-s doboz, amelyeket a fogyasztók készíttettek. A Facebookon 28 ezernél is több megosztással Magyarország a harmadik a huszonnyolc kampányoló, közép- és dél-európai ország közül. Az integrált kampány júliustól kupakpromócióval folytatódik.
Az idei nyári kampányával valószínűleg ismét marketing történelmet írt a Coca-Cola, hiszen a világmárkák közül először vállalta, hogy márkanevét fogyasztói nevére cseréli fel termékei csomagolásán, szinte egész Európában. Talán még sosem volt példa rá, hogy egy reklámkampány ennyire markánsan a középpontba helyezze a fogyasztókat. Pedig a név szerinti megszólítást rendkívül jól fogadták a vásárlók. Több száz fogyasztói kérdés érkezett a céghez, amiben arról érdeklődtek, hol vásárolhatják meg a nevükkel ellátott üdítőt. A 150 leggyakoribb hazai keresztnévvel ellátott palackokat folyamatosan helyezik ki a boltokba, így érdemes a későbbiekben is keresgélni a polcokon. Már csak azért is, mert eddig összesen közel 25 millió ilyen, különleges palack készült, de várhatóan augusztus végéig ez a szám akár meg is duplázódhat. A keresztneveket a 0,5 literes palackokon, a beceneveket és gyűjtőneveket a 0,33-as, 1 literes és a 2 literes palackokon találhatják meg az érdeklődők. Ugyanakkor a vállalat gondolt a ritkább nevűekre is, illetve azokra, akik egyedi megszólítással szerettek volna dobozos Coca-Cola-t készíttetni maguknak vagy szeretteiknek. A folyamatos kitelepülések során eddig több mint 35 ezer egyedileg matricázott dobozos Coca-Cola-t készítettek kérésre.
A kampány hatalmas lavinát indított el a közösségi oldalakon is. Szinte megszámlálhatatlan mennyiségben árasztották el a legismertebb közösségi oldalt a palackokról készült fotók és vicces „kreálmányok”. A kampány saját honlapján, a http://nekedisegycocacola.hu címen arra is van lehetőség, hogy a látogatók egyedi palackokat készítsenek ismerőseiknek. A honlapon keresztül az átlagos, egyedi látogatónként megosztott üdítők száma 1,972. A magyar felhasználók közül a legtöbb, egy személytől származó megosztás eddig 60 volt, azaz valaki ennyi ismerősének küldött névvel ellátott, virtuális Coca-Cola-t. Ha az összesített számokat vizsgáljuk, azok is szép eredményeket mutatnak: az eddig virtuálisan megosztott üdítők száma már 28 000 felett van. Ez a megosztásszám nemzetközi szinten is kiemelkedő, ezzel Közép- és Dél-Európában a harmadikak vagyunk. A nevek mellett a becenevek is népszerűek a virtuális térben, hiszen a megosztások közel 40%-át a nekedisegycocacola.hu honlapon választható (egyébként a boltokban kapható termékeken is szereplő) becenevek tették ki.
Július 1-jétől kupakpromócióval bővül a kampány, nyaraláshoz kapcsolódó napi nyereményekkel. A www.coke.hu oldalon keresztül elérhető játék fődíja egy öt fős, ibizai utazás lesz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >