Tenderen választott ügynökséget a SIÓ-ECKES
Magyarország piacvezető gyümölcslégyártó és -forgalmazójának négy ügynökség részvételével lefolytatott pályázatán a DDB kapta meg a megbízást.
A SIÓ-ECKES augusztusban lezajlott meghívásos tenderének célja annak a stratégiai ügynökségnek a kiválasztása volt, amelyik a cég hosszú távú piaci tevékenysége alapjainak lefektetésében vesz részt.
Aniot Dávid, a SIÓ-ECKES marketingigazgatója elmondta: a Tordai Péter vezette csapatra a szakmailag megalapozott gondolkodásmódjuk, releváns referenciáik, valamint elhivatott hozzáállásuk miatt esett a választás.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >