Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30. ALDI Női Futógálát. A Budapest Sportiroda (BSI) eseményére a legfrissebb adatok szerint már több mint 7600-an neveztek, messze túlszárnyalva a tavalyi 4760 fős teljes létszámot. Az előzetes adatok szerint az utóbbi évek legnagyobb női futóünnepe formálódik június 1-én, vasárnap a Népligetben, több versenyszám is elérheti hamarosan a nevezési limitet.
Csütörtök éjfélkor zárul az online nevezés a 30. ALDI Női Futógálára, ezt követően pedig már csak a helyszínen lehet regisztrálni a Népligetben rendezett női futó ünnepre.
A helyek gyors ütemben telnek: a legnépszerűbb versenyszámok közül a 10 kilométeres egyéni táv 97 százaléka már betelt, és hasonlóan magas, 80 százalék feletti a telítettség a 10 kilométeres páros (82%), valamint az 5 kilométeres (81%) futamokon is. A rövidebb, úgynevezett fesztiváltávokon – mint a 2,5 kilométeres futás és gyaloglás, a 3×2 kilométeres váltó vagy az 1000 méteres Családi Futás – a férőhelyek közel háromnegyedére neveztek eddig.
- Lenyűgöző az a lelkesedés, amellyel a futók a jubileumi, 30. ALDI Női Futógálát fogadják. A 7600 feletti regisztrációs szám minden előzetes várakozásunkat felülmúlja, és ékes bizonyítéka annak, hogy a nők futás iránti elkötelezettsége rendkívüli, ez az esemény pedig valóban egyedülálló ünnep számukra. Az idei, harmincadik alkalom különleges jelentőséggel bír, amit az egyedi, ékszerként is viselhető befutóérem is fémjelez. Intenzíven készülünk, hogy a Népligetben méltó helyszínt biztosítsunk az utóbbi évek legnagyobb női futóünnepének – mondta Kocsis Árpád, a BSI ügyvezetője.
A 30. ALDI Női Futógála több mint verseny: három évtizedes hagyományra visszatekintő közösségi esemény, amely a női sportteljesítményt, az egészségtudatos életmódot és az összetartozás erejét állítja középpontba. A rendezvény egyedi, támogató atmoszférája és a változatos távok kínálata biztosítja, hogy minden résztvevő megtalálja a számára ideális kihívást.
- Az ALDI számára a Női Futógála mindig is több volt egy sporteseménynél – egy valódi közösségi ünnep, amely az egészséges életmódot, a mozgás örömét és a közös élmények erejét hozza el mindannyiunk számára. Büszkék vagyunk arra, hogy 2014 óta támogatjuk ezt a különleges rendezvényt, 2018 óta pedig névadó szponzorként állhatunk mögötte. Azóta több mint 40.000 résztvevőt köszönthettünk a Női Futógálákon, és külön öröm számunkra, hogy a 30. jubileumra minden előzetes várakozás felett, immár több mint 7.600-an jelentkeztek.
- A rendezvény az ALDI munkatársai körében is nagy népszerűségnek örvend: idén a tavalyihoz képest 35%-kal több munkatársunk regisztrált, ami közel 200 mozgáskedvelő kollégát jelent – mondta Stotz Erhard, az ALDI Magyarország marketing és kommunikációs igazgatója.
További információk, részletes program és nevezés csütörtökig a www.aldinoifutogala.hu oldalon érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így ebédel a magyar – továbbra is húsfogyasztó nemzet vagyunk
Egy friss hazai kutatás feltárta, hogyan (nem) változott a magyar…
Tovább olvasom >Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >