Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Teljesítette középtávú növekedési céljait a Nestlé
Teljesítette középtávú növekedési céljait a Nestlé
A svájci élelmiszeripari cég értékesítései éves szinten 5-6 százalékkal bővültek – derült ki egy befektetői konferenciára készített anyagból.
A Swiss Bank szervezésében zajló eseményen elhangzott: az élelmiszeróriás 2007-es, adózás előtti eredménye is megfelel az előzetesen tervezettnek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >