Teljesen pénztármentes üzletet nyitott az ALDI
Az ALDI forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével Illinois államban, ahogyan arról a Food&Wine portál beszámolt. Az új, pénztár nélküli vásárlási rendszer célja, hogy megszüntesse a pénztári sorokat, pénztárosokat és szkennereket, és lehetővé tegye a vásárlók számára a zökkenőmentes vásárlást és fizetést.
Az ALDIgo technológia egy Aurorában található üzletben került először bevezetésre, és a Grabango nevű céggel közösen fejlesztették ki. Az innovatív rendszer fejlett számítógépes látáskamerákat és mennyezeti szkennereket használ, hogy nyomon kövessék a kosárba helyezett termékeket. A vásárlóknak így nincs szükségük sorban állni vagy pénztárosokkal foglalkozni, helyette egyszerűen fizethetnek hitel- vagy bankkártyával, vagy a Grabango alkalmazás QR-kódjának használatával. Az alkalmazás jelenleg az Apple Pay-t támogatja, de a közeljövőben várhatóan a Google Pay is elérhetővé válik.
Will Glaser, a Grabango alapítója és vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az ALDIgo bevezetése fontos lépés az élelmiszeriparban. Szerinte ennek az innovációnak egy mindennapi használatban lévő üzletben kell elindulnia, nem pedig egy erre a célra kialakított speciális helyszínen, mert így derülnek ki igazán a rendszer esetleges hibái és korlátai.
Az Amazon Just Walk Out technológiájától eltérően, amely elsősorban a gyors vásárlásokhoz lett kifejlesztve, az Amazon Fresh élelmiszerüzleteiben új típusú intelligens bevásárlókocsikat vezetnek be. Ezek a kocsik képernyővel rendelkeznek, amely mutatja a kosár tartalmának összköltségét. Az Amazon szerint ez segít a vásárlóknak jobban kezelni a költségvetésüket. Bár az Aldi és a Grabango egyelőre nem közölte, hogy az ALDIgo technológia más helyszíneken is elérhető lesz-e, a hagyományos bevásárlókocsik használata továbbra is szükséges marad.
Az ALDIgo bevezetése egy új korszak kezdetét jelzi az élelmiszer-kiskereskedelemben, ahol a vásárlási élmény zökkenőmentesebb, gyorsabb és egyszerűbb lehet. Az elkövetkező években izgalmas lesz látni, hogyan terjed el ez az innovatív technológia az Aldi üzleteiben világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Magyar befektető adott el bevásárlóközpontot Spanyolországban
Sikeresen értékesítette a magyar tulajdonú GESTOR REAL ESTATE a spanyolországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >