Teljesen pénztármentes üzletet nyitott az ALDI
Az ALDI forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével Illinois államban, ahogyan arról a Food&Wine portál beszámolt. Az új, pénztár nélküli vásárlási rendszer célja, hogy megszüntesse a pénztári sorokat, pénztárosokat és szkennereket, és lehetővé tegye a vásárlók számára a zökkenőmentes vásárlást és fizetést.
Az ALDIgo technológia egy Aurorában található üzletben került először bevezetésre, és a Grabango nevű céggel közösen fejlesztették ki. Az innovatív rendszer fejlett számítógépes látáskamerákat és mennyezeti szkennereket használ, hogy nyomon kövessék a kosárba helyezett termékeket. A vásárlóknak így nincs szükségük sorban állni vagy pénztárosokkal foglalkozni, helyette egyszerűen fizethetnek hitel- vagy bankkártyával, vagy a Grabango alkalmazás QR-kódjának használatával. Az alkalmazás jelenleg az Apple Pay-t támogatja, de a közeljövőben várhatóan a Google Pay is elérhetővé válik.
Will Glaser, a Grabango alapítója és vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az ALDIgo bevezetése fontos lépés az élelmiszeriparban. Szerinte ennek az innovációnak egy mindennapi használatban lévő üzletben kell elindulnia, nem pedig egy erre a célra kialakított speciális helyszínen, mert így derülnek ki igazán a rendszer esetleges hibái és korlátai.
Az Amazon Just Walk Out technológiájától eltérően, amely elsősorban a gyors vásárlásokhoz lett kifejlesztve, az Amazon Fresh élelmiszerüzleteiben új típusú intelligens bevásárlókocsikat vezetnek be. Ezek a kocsik képernyővel rendelkeznek, amely mutatja a kosár tartalmának összköltségét. Az Amazon szerint ez segít a vásárlóknak jobban kezelni a költségvetésüket. Bár az Aldi és a Grabango egyelőre nem közölte, hogy az ALDIgo technológia más helyszíneken is elérhető lesz-e, a hagyományos bevásárlókocsik használata továbbra is szükséges marad.
Az ALDIgo bevezetése egy új korszak kezdetét jelzi az élelmiszer-kiskereskedelemben, ahol a vásárlási élmény zökkenőmentesebb, gyorsabb és egyszerűbb lehet. Az elkövetkező években izgalmas lesz látni, hogyan terjed el ez az innovatív technológia az Aldi üzleteiben világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint kétmilliárd forintos fejlesztéssel bővíti e-töltőhálózatát az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Országszerte megnöveli az elektromosautó-töltőinek teljesítményét az E.ON Drive Infrastructure Hungary…
Tovább olvasom >Több mint ezer munkavállalót toboroz az Aldi az Egyesült Királyságban
Nagyszabású toborzási kampányt indított az Aldi az Egyesült Királyságban, amelynek…
Tovább olvasom >20 új üzlethelyszínt keres az Aldi az Egyesült Királyságban
Frissített listát tett közzé az Aldi azokról a brit városokról…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >