Teljesen pénztármentes üzletet nyitott az ALDI
Az ALDI forradalmasítja az élelmiszer-kiskereskedelmet az ALDIgo bevezetésével Illinois államban, ahogyan arról a Food&Wine portál beszámolt. Az új, pénztár nélküli vásárlási rendszer célja, hogy megszüntesse a pénztári sorokat, pénztárosokat és szkennereket, és lehetővé tegye a vásárlók számára a zökkenőmentes vásárlást és fizetést.
Az ALDIgo technológia egy Aurorában található üzletben került először bevezetésre, és a Grabango nevű céggel közösen fejlesztették ki. Az innovatív rendszer fejlett számítógépes látáskamerákat és mennyezeti szkennereket használ, hogy nyomon kövessék a kosárba helyezett termékeket. A vásárlóknak így nincs szükségük sorban állni vagy pénztárosokkal foglalkozni, helyette egyszerűen fizethetnek hitel- vagy bankkártyával, vagy a Grabango alkalmazás QR-kódjának használatával. Az alkalmazás jelenleg az Apple Pay-t támogatja, de a közeljövőben várhatóan a Google Pay is elérhetővé válik.
Will Glaser, a Grabango alapítója és vezérigazgatója hangsúlyozta, hogy az ALDIgo bevezetése fontos lépés az élelmiszeriparban. Szerinte ennek az innovációnak egy mindennapi használatban lévő üzletben kell elindulnia, nem pedig egy erre a célra kialakított speciális helyszínen, mert így derülnek ki igazán a rendszer esetleges hibái és korlátai.
Az Amazon Just Walk Out technológiájától eltérően, amely elsősorban a gyors vásárlásokhoz lett kifejlesztve, az Amazon Fresh élelmiszerüzleteiben új típusú intelligens bevásárlókocsikat vezetnek be. Ezek a kocsik képernyővel rendelkeznek, amely mutatja a kosár tartalmának összköltségét. Az Amazon szerint ez segít a vásárlóknak jobban kezelni a költségvetésüket. Bár az Aldi és a Grabango egyelőre nem közölte, hogy az ALDIgo technológia más helyszíneken is elérhető lesz-e, a hagyományos bevásárlókocsik használata továbbra is szükséges marad.
Az ALDIgo bevezetése egy új korszak kezdetét jelzi az élelmiszer-kiskereskedelemben, ahol a vásárlási élmény zökkenőmentesebb, gyorsabb és egyszerűbb lehet. Az elkövetkező években izgalmas lesz látni, hogyan terjed el ez az innovatív technológia az Aldi üzleteiben világszerte.
Kapcsolódó cikkeink
IGD: tovább erősödik a diszkontok szerepe
Az IGD legfrissebb, 2029-ig szóló ötéves előrejelzése szerint a diszkontláncok…
Tovább olvasom >Észak-Európában erősít a Salling Group
Az, hogy a Salling Group több mint 300 Rimi üzletet…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Európa legjobb marketingszakembere: magyar győzelem a rangos nemzetközi versenyen
Bánhegyi Zsófia, a Magyar Marketing Szövetség vállalati kapcsolatokért felelős alelnöke,…
Tovább olvasom >Zöldséget gyereknapra – meglepő akcióval készül a foodora
Gyümölcs- és zöldség akciót hirdet a foodora gyereknap alkalmából, hogy…
Tovább olvasom >EY: Kulcskérdéssé vált az energiabeszerzés – egyre több cég versenyképességét vetik vissza az ingadozó árak
A cégek többsége aggódik a növekedéshez szükséges energia beszerzése miatt,…
Tovább olvasom >