Teljes megújuláson estek át a HELL ENERGY portfóliójába tartozó Swiss Laboratory szénsavas és szénsavmentes vitaminitalok
A minőségi összetevőkből, tartósítószer nélkül, hozzáadott vitaminnal készülő termékek azok számára készülnek, akik a mindennapi frissítők terén az egészségtudatosabb választásokat keresik, de a finom ízekről sem szeretnének lemondani.

Töltsd fel magad jó érzéssel – szól a kampány üzenete
Közel 10 évvel ezelőtt, 2015-ben ismerhették meg a fogyasztók a Swiss Laboratory termékeit, a DelaVie szénsavmentes és a Fizzy szénsavas vitaminitalokat, finom ízükkel és megbízható magas minőségükkel rövid idő alatt megkedveltették magukat a hazai egészségtudatos közönséggel.
A szénsavmentes és szénsavas vitaminitalok a több mint 100 éves svájci DIXA natúrmanufaktúra gyógynövénykivonatát tartalmazzák, melyet a legnagyobb gondossággal, kizárólag a svájci Alpokból származó izsópfű-mályvalevél-bergamott-menta gyógynövényekből állítanak elő. A Swiss Laboratory tartósítószer-mentes italai az eredeti svájci gyógynövénykivonat mellett vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak, élvezetes alternatívát nyújtva a napi vitaminbevitel biztosítására.
A márka most teljes megújuláson esett át, ami tulajdonképpen már 2022-ben kezdődött, amikor is megszűntek a szénsavmentes és szénsavas termékcsaládot jelölő DelaVie és a Fizzy nevek: azóta egységesen Swiss Laboratory márkanéven kapható a teljes, jelenleg 6 tagból álló portfolió. A névváltást teljes csomagolás designváltás is kíséri, ugyanis a végtelenszer újrahasznosítható aludobozok új, trendi megjelenést kaptak.
„Korábban a kiváló hatóanyagok, a vitamintartalom, azok élettani hatásai voltak fókuszban a csomagoláson is, ezt az eddigi semleges, kicsit „tudományos” arculatot alakítottuk át egy sokkal barátságosabb, szerethetőbb megjelenéssé. A megújult termékeket most egy látványos reklámfilmben is viszont láthatjuk a televízióban. A film – négy szereplő példáján keresztül – azt mutatja be, hogy az aktív élet tartalmas és élvezetes, és ehhez csak hozzátesznek a Swiss Laboratory italai, melyek vitaminnal töltenek fel, és támogatnak a mindennapokban.”
– mondta el a kampány koncepciójáról Vecsei Márton, a Swiss Laboratory márka vezetője.
A Swiss Laboratory kampánya 2023. június 1-én indul, televízióban és online felületeken. A kampány kreatív koncepcióját a Spice Communication dolgozta ki, a filmet a Kinomoto készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a HELL New Gen
A HELL ENERGY bemutatja legújabb innovációját, a HELL New Gen-t,…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >