Teljes megújuláson estek át a HELL ENERGY portfóliójába tartozó Swiss Laboratory szénsavas és szénsavmentes vitaminitalok
A minőségi összetevőkből, tartósítószer nélkül, hozzáadott vitaminnal készülő termékek azok számára készülnek, akik a mindennapi frissítők terén az egészségtudatosabb választásokat keresik, de a finom ízekről sem szeretnének lemondani.

Töltsd fel magad jó érzéssel – szól a kampány üzenete
Közel 10 évvel ezelőtt, 2015-ben ismerhették meg a fogyasztók a Swiss Laboratory termékeit, a DelaVie szénsavmentes és a Fizzy szénsavas vitaminitalokat, finom ízükkel és megbízható magas minőségükkel rövid idő alatt megkedveltették magukat a hazai egészségtudatos közönséggel.
A szénsavmentes és szénsavas vitaminitalok a több mint 100 éves svájci DIXA natúrmanufaktúra gyógynövénykivonatát tartalmazzák, melyet a legnagyobb gondossággal, kizárólag a svájci Alpokból származó izsópfű-mályvalevél-bergamott-menta gyógynövényekből állítanak elő. A Swiss Laboratory tartósítószer-mentes italai az eredeti svájci gyógynövénykivonat mellett vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmaznak, élvezetes alternatívát nyújtva a napi vitaminbevitel biztosítására.
A márka most teljes megújuláson esett át, ami tulajdonképpen már 2022-ben kezdődött, amikor is megszűntek a szénsavmentes és szénsavas termékcsaládot jelölő DelaVie és a Fizzy nevek: azóta egységesen Swiss Laboratory márkanéven kapható a teljes, jelenleg 6 tagból álló portfolió. A névváltást teljes csomagolás designváltás is kíséri, ugyanis a végtelenszer újrahasznosítható aludobozok új, trendi megjelenést kaptak.
„Korábban a kiváló hatóanyagok, a vitamintartalom, azok élettani hatásai voltak fókuszban a csomagoláson is, ezt az eddigi semleges, kicsit „tudományos” arculatot alakítottuk át egy sokkal barátságosabb, szerethetőbb megjelenéssé. A megújult termékeket most egy látványos reklámfilmben is viszont láthatjuk a televízióban. A film – négy szereplő példáján keresztül – azt mutatja be, hogy az aktív élet tartalmas és élvezetes, és ehhez csak hozzátesznek a Swiss Laboratory italai, melyek vitaminnal töltenek fel, és támogatnak a mindennapokban.”
– mondta el a kampány koncepciójáról Vecsei Márton, a Swiss Laboratory márka vezetője.
A Swiss Laboratory kampánya 2023. június 1-én indul, televízióban és online felületeken. A kampány kreatív koncepcióját a Spice Communication dolgozta ki, a filmet a Kinomoto készítette.
Kapcsolódó cikkeink
Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is
A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett
Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a…
Tovább olvasom >Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint
Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata
Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket…
Tovább olvasom >