Teljes értékű webáruházzá vált a Tesco Doboz
A Tesco tavasszal indította el a Tesco Doboz névre hallgató szolgáltatását, melynek célja az volt, hogy olyan vásárlók számára is biztosítsa a pandémia idején az online rendelés lehetőségét, akiknek ez korábban nem volt elérhető. A Tesco, a Gazdasági Versenyhivatallal együttműködve úgy döntött, hogy fejleszti ezt a szolgáltatást, amely november 12-től már teljes értékű webáruházként több ezer termékből álló választékkal – köztük tartós élelmiszerek, kozmetikumok, tisztítószerek, babápolási termékek vagy állateledelek – áll a vásárlók rendelkezésére. Az ünnepek előtti alap nagybevásárlást így már az ország bármely pontján élők intézhetik az interneten keresztül a Tescónál; ez a frissen bejelentett biztonsági korlátozások miatt akár több százezer vásárlónak jelenthet egy újabb, biztonságos alternatívát.
A korábbiakkal ellentétben a dobozok tartalma már nincsen rögzítve, a vásárlók a megadott széles terméklistáról bármit választhatnak a 80 kilogrammos súlykorláton belül. Az így összeállított kosár tartalmát a Tesco munkatársai egységdobozokba csomagolják, amelyeket a Magyar Posta szállít házhoz 3-5 munkanapon belül. //
Kapcsolódó cikkeink
Az üdülési jogokkal kapcsolatos csalásokra hívja fel a figyelmet a Gazdasági Versenyhivatal
Az elmúlt évtizedekben számos eljárásban vizsgálták az üdülőhasználati jogok másodlagos…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: már a hétfői ellenőrzések igazolják, hogy a kereskedők elkezdték csökkenti az árakat
A kormány mindent megtesz a családok, idősek anyagi biztonságáért, védelméért,…
Tovább olvasom >Újabb versenyfelügyeleti eljárás a „teljes kiőrlésűként” hirdetett termékeknél
Újabb versenyfelügyeleti eljárásokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) három élelmiszer-kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egységes tájékoztatás jön az árrésstopos termékekről – kötelező felirat minden érintett boltban
Március 29-től újabb szabályozás lép életbe az árrésstop kapcsán: egy…
Tovább olvasom >A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Csökkenő cégszám, lassuló megszűnések – merre tart a magyar vállalkozói szektor?
A társas vállalkozások száma idén már több mint kétezerrel csökkent.…
Tovább olvasom >