Téli szezon az ORLEN-kutakon: a Stop.Cafe új forró italokkal vár

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 12. 05. 11:48
🎧 Hallgasd a cikket:

A mézeskalács, a fahéj és a gyömbér illata lengi be az ORLEN-hálózat Stop.Cafe kínálatát, ahol most olyan forró téli italokkal találkozhatnak a vásárlók, amelyek nemcsak útközben melegítenek fel. Az új szezonális Stop.Cafe választék a legfrissebb fogyasztói preferenciák és trendek alapján készült, különös hangsúlyt helyezve az ízekre és a minőségre. A vásárlók már nemcsak a magyarországi kiemelt ORLEN töltőállomásokon kóstolhatják meg az újdonságokat, hanem a márka további hat európai országában is: Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Németországban, Ausztriában és Litvániában.

Az ORLEN kiemelt figyelmet fordít arra, hogy minél jobban megismerje a fogyasztók ízlését és preferenciáit, ezek ugyanis alapvetően formálják a Stop.Cafe kínálatát. A nyáron debütált, majd ősszel is rendkívül népszerű italkampány tapasztalatai azt mutatták, hogy a vásárlók kifejezetten keresik az újszerű, szezonális ízeket. A pozitív fogadtatásra építve született meg az idei téli koncepció, amely ezúttal két kávékülönlegességgel és egy ünnepi hangulatú itallal várja a benzinkútra látogatókat.

A mézeskalácsos latte egy krémes, mézeskalács-ízű kávé, amely azonnal felidézi a karácsony illatát, míg a fahéjas csigás latte a kávé és a fahéj édes kombinációját hozza el, a népszerű péksütemény inspirációjára. A koffeinmentes forró italok kedvelői számára is tartogat újdonságokat a téli kínálat. Ilyen például a narancsos szegfűszeges tea – naranccsal és szegfűszeggel készült fekete tea az intenzív átmelegedésért –, illetve a téli fűszervarázs, a téli fűszerek és édes gyümölcsök aromás elegye, amely igazi ünnepi hangulatot teremt. A Stop.Cafe téli ajánlata 2026. február végéig elérhető.

“A kényelmi – vagy nem üzemanyag jellegű – termékek értékesítésének fejlesztése stratégiai vállalás számunkra, amelyet minden európai piacunkon következetesen érvényesítünk. Célunk, hogy az ORLEN Csoporton belül jelentősen erősítsük ezt a szegmenst – és ezt sikerrel is tesszük. Figyeljük a trendeket, meghallgatjuk vásárlóinkat, és reagálunk a preferenciáikra”

– mondja Agnieszka Bobrukiewicz, az ORLEN Unipetrol Csoport igazgatósági tagja, aki a cseh, magyar és szlovák kiskereskedelmi területért, valamint az ORLEN Csoport kényelmi szolgáltatásainak fejlesztéséért felel. Hozzáteszi:

„A téli szezonális italok kínálata a nyári és őszi italokra építő sikeres kampányainkat folytatja. Nagyon örülök, hogy az ORLEN-hálózat hét országára szóló termékkínálata Prágában született meg”.

A Stop.Cafe gasztrokoncepció Magyarországon a hálózat több, mint felében elérhető különböző szélességű választékkal, és hét európai országban a több mint 3 500 helyszínből csaknem 2 500 állomáson megtalálható. Kínálata több, mint ezer terméket foglal magában – a csomagolt áruktól és friss szendvicsektől (köztük vegetáriánus opciókkal) egészen a szezonális üdítőitalokig.

Kapcsolódó cikkeink