Telephelyfejlesztés az Aquarius-Aqua Kft-nél
Az Aquarius-Aqua Kft. 99,5 millió forint uniós támogatást nyert a „Telephelyfejlesztés” című pályázati kiíráson az Új Széchenyi Terv keretében. Az összesen 313,5 millió forintot meghaladó összköltségű beruházás során létszámbővítés is történt.
Az 1991-ben alapított Aquarius-Aqua Kft. a legnagyobb élelmiszer-áruházok ásványvíz és mára üdítő beszállítója: két természetes ásványvizük, a Veritas Gold és az Aquarius minden kereskedelmi hálózat polcán megtalálható az országban – hazai és multinacionális üzletláncok sajátmárkás termékeiként is.
A legutóbbi beruházás során egy modern 4000 négyzetméteres gyártócsarnok került megépítésre a 2000 óta működő albertirsai telephelyen. Az új épület által lehetőség nyílt arra, hogy az ásványvíz gyártó tevékenységének hatékonyságát tovább javítsa és növelje a foglalkoztatást is.
Mindig a legmodernebb technikákat alkalmazták, és ennek köszönhetően ma, Közép-Európa egyik legnagyobb kapacitásával rendelkeznek albertirsai üzemükben. Ez azt jelenti, hogy 4 gépsoron, 3 Millió palackot gyártható napi szinten, ez mintegy 200 kamionnyi ásványvíz és üdítőital kiszállítását teszi lehetővé. Mindez azért is örvendetes, mivel mára a fogyasztók is egyre inkább szembesülnek azzal, illetve ráébrednek arra, amit az Aquarius-Aqua Kft. is törekszik átadni üzeneteiben, hogy az alacsonyabb árpont, nem egyenlő rosszabb minőséggel, sőt! Minőségirányítási tanúsítványaik mellett mindig megfelelnek a multinacionális vállalatok rendszeres, szigorú auditjainak.
Ezzel az uniós támogatással megépített csarnok épület hozzájárul a társaság piacvezető pozíciójának megtartásához, az ügyfelek hatékony kiszolgálása mellett. Ennek is köszönhetően albertirsai üzemből a világ egyre több és távolabbi pontjára jutnak el termékeik, erősítve ezzel Magyarország hírnevét is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >