Tejtermékek az Év Termékei között
Az ALDI hét saját márkás terméke, illetve termékcsaládja nyerte el az idei Az Év Terméke Díjat, amelyet a GfK Hungária 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. A nyertes kínálatba a Kokárdás termékcsalád és gyümölcsjoghurtok is bekerültek.
Az ALDI február közepén jelentette be a Kokárdás márka megvásárlását az Alföldi Tejtől, és a Kokárdás tejtermékcsalád 2017 után immár másodszor nyeri el a megtisztelő címet a tejtermékek kategóriában. A 1,5%-os, 2,8%-os és 3,5%-os zsírtartalmú, egy literes tejekből, valamint az 500 grammos, zsírszegény tehéntúróból álló válogatással az ALDI a kiváló minőségre és a magyar forrásra szeretné felhívni a figyelmet.
Az ALDI Kokárdás Gyümölcsjoghurt termékcsaládja az ízesített joghurtok kategórianyertese. A 150 és 850 grammos kiszerelésben kapható joghurtok szintén a kiváló hazai élelmiszereket mutatják be a vásárlóknak, egyéni és családi fogyasztásra egyaránt alkalmasak.
x
Kapcsolódó cikkeink
A brit szupermarketek közül elsőként a Lidl kezd értékesíteni a TikTok Shopon
A Lidl február 20-án 9 órától kezd értékesíteni a TikTok…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >