Tejtermékek az Amazon saját márkás kínálatában
Az Amazon.com Inc. immár tejet is kínál saját márkás élelmiszer-választékában: a Happy Belly márka alá négy eltérő zsírtartalmú laktózmentes tej SKU és néhány egyéb tejtermék tartozik. A termékek „csendben” jelentek meg, és kizárólag az AmazonFreshen rendelhetők, és a tej esetében a Lactaid, a tejszín esetében a Darigold, a tejszínhab esetében pedig a Reddi Wip márkákkal szemben pozicionálja magát.
Bár ez nem az első alkalom, hogy a saját márkás tejtermékek piacára lép az Amazon, mégis ez az első olyan eset, amikor saját Whole Foods márkáján kívül teszi ezt. A Happy Belly brand alatt elérhető egyéb élelmiszertermékek közé tartozik tojás, italok, főzéshez és sütéshez használatos termékek, csemegeáru, snackek, lekvárok, zselék és kenhető feltétek.
Az Amazon a Happy Belly márkát Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában forgalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
AI-együttműködéssel segít az Amazon a márkáknak a hirdetések teljesítményét mérni
Egy mesterséges intelligenciát alkalmazó piacelemző platformmal lépett együttműködésre az Amazon,…
Tovább olvasom >Az Amazon csatlakozott a 2 billió dolláros klubhoz
Az Amazon szerdán bekerült azoknak a vállalatoknak a kis csoportjába,…
Tovább olvasom >Elindult a grillszezon a Lidlnél – Bővülő kínálat a vásárlóknak, növekedés a magyar beszállítóknak
A Lidl Magyarország a tavalyi grillszezonban jelentős mértékben, közel harmadával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >