Tejtermékek az Amazon saját márkás kínálatában
Az Amazon.com Inc. immár tejet is kínál saját márkás élelmiszer-választékában: a Happy Belly márka alá négy eltérő zsírtartalmú laktózmentes tej SKU és néhány egyéb tejtermék tartozik. A termékek „csendben” jelentek meg, és kizárólag az AmazonFreshen rendelhetők, és a tej esetében a Lactaid, a tejszín esetében a Darigold, a tejszínhab esetében pedig a Reddi Wip márkákkal szemben pozicionálja magát.
Bár ez nem az első alkalom, hogy a saját márkás tejtermékek piacára lép az Amazon, mégis ez az első olyan eset, amikor saját Whole Foods márkáján kívül teszi ezt. A Happy Belly brand alatt elérhető egyéb élelmiszertermékek közé tartozik tojás, italok, főzéshez és sütéshez használatos termékek, csemegeáru, snackek, lekvárok, zselék és kenhető feltétek.
Az Amazon a Happy Belly márkát Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában forgalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >