Tejtermékek az Amazon saját márkás kínálatában
Az Amazon.com Inc. immár tejet is kínál saját márkás élelmiszer-választékában: a Happy Belly márka alá négy eltérő zsírtartalmú laktózmentes tej SKU és néhány egyéb tejtermék tartozik. A termékek „csendben” jelentek meg, és kizárólag az AmazonFreshen rendelhetők, és a tej esetében a Lactaid, a tejszín esetében a Darigold, a tejszínhab esetében pedig a Reddi Wip márkákkal szemben pozicionálja magát.
Bár ez nem az első alkalom, hogy a saját márkás tejtermékek piacára lép az Amazon, mégis ez az első olyan eset, amikor saját Whole Foods márkáján kívül teszi ezt. A Happy Belly brand alatt elérhető egyéb élelmiszertermékek közé tartozik tojás, italok, főzéshez és sütéshez használatos termékek, csemegeáru, snackek, lekvárok, zselék és kenhető feltétek.
Az Amazon a Happy Belly márkát Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában forgalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI és a saját márkák révén nőtt az Eroski nyeresége
A spanyol Eroski kiskereskedelmi lánc a 2025-ös pénzügyi év első…
Tovább olvasom >Három év alatt 54 milliárd dollárt fektet be az Amazon Nagy-Britanniában
Komoly beruházásról tett bejelentést az Amazon Nagy-Britanniában: a világ legnagyobb…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >