Tejtermékek az Amazon saját márkás kínálatában
Az Amazon.com Inc. immár tejet is kínál saját márkás élelmiszer-választékában: a Happy Belly márka alá négy eltérő zsírtartalmú laktózmentes tej SKU és néhány egyéb tejtermék tartozik. A termékek „csendben” jelentek meg, és kizárólag az AmazonFreshen rendelhetők, és a tej esetében a Lactaid, a tejszín esetében a Darigold, a tejszínhab esetében pedig a Reddi Wip márkákkal szemben pozicionálja magát.
Bár ez nem az első alkalom, hogy a saját márkás tejtermékek piacára lép az Amazon, mégis ez az első olyan eset, amikor saját Whole Foods márkáján kívül teszi ezt. A Happy Belly brand alatt elérhető egyéb élelmiszertermékek közé tartozik tojás, italok, főzéshez és sütéshez használatos termékek, csemegeáru, snackek, lekvárok, zselék és kenhető feltétek.
Az Amazon a Happy Belly márkát Észak-Amerikában, Európában és Ázsiában forgalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Flórián László irányítja áprilistól a Praktikert
Új ügyvezető igazgató irányítja 2025. áprilisától a magyar tulajdonú, országos…
Tovább olvasom >A szolgáltatások drágulása hajtja az inflációt – nem az élelmiszerek
Bár a közbeszédben és a kormányzati intézkedések fókuszában továbbra is…
Tovább olvasom >MLBKT: márciusban további fellendülést jelez a BMI
A beszerzésimenedzser-index (BMI) szezonálisan kiigazított márciusi értéke 51,2 – közölte…
Tovább olvasom >