Tejmentes termék a Nestlétől
Ahogy az ázsiai fogyasztók egyre gyakrabban keresik a tejmentes alternatívákat, a Nestlé piacra dobta legnépszerűbb márkáinak növényi alapú alternatíváit.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/01/nestle-to-invest-chf-2bn-in-sustainable-packaging-solutions-300x200.jpg)
Már növényi változatban is elérhető a Milo
Ezek egyike a Milo, a világ vezető csokoládéitala, amely számos ázsiai országban nagy népszerűségnek örvend.
A Nestlé elsőként Malajziában vezeti be új termékét. Az országban 1950 óta érhetőek el a Milo termékek.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Weboldal indításával támogatja a Nestlé a fogyókúrás szereket szedőket
A Nestlé egészségügyi részlege új online platformot indított a testsúlycsökkentő…
Tovább olvasom >További cikkeink
VOSZ Barométer – 2024. II. negyedév: kötelező optimizmus vagy valódi növekedés?
Az inflációs érzékelés továbbra is jelen van hazai vállalkozásoknál, miközben…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >