Tejmentes termék a Nestlétől
Ahogy az ázsiai fogyasztók egyre gyakrabban keresik a tejmentes alternatívákat, a Nestlé piacra dobta legnépszerűbb márkáinak növényi alapú alternatíváit.

Már növényi változatban is elérhető a Milo
Ezek egyike a Milo, a világ vezető csokoládéitala, amely számos ázsiai országban nagy népszerűségnek örvend.
A Nestlé elsőként Malajziában vezeti be új termékét. Az országban 1950 óta érhetőek el a Milo termékek.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Eltűnt a nevető nyuszi a Nesquik mexikói dobozáról
Mexikóban többé nem szerepel a jól ismert nevető nyuszifigura a…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >