Tejmentes termék a Nestlétől
Ahogy az ázsiai fogyasztók egyre gyakrabban keresik a tejmentes alternatívákat, a Nestlé piacra dobta legnépszerűbb márkáinak növényi alapú alternatíváit.
Ezek egyike a Milo, a világ vezető csokoládéitala, amely számos ázsiai országban nagy népszerűségnek örvend.
A Nestlé elsőként Malajziában vezeti be új termékét. Az országban 1950 óta érhetőek el a Milo termékek.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Értékesítési csapatának leépítését fontolgatja a Nestlé Franciaországban
Közel 150 munkahely megszüntetését tervezi a Nestlé Franciaországban, jelentette a…
Tovább olvasom >Új világkonyha-márkákat vezet be a Nestlé az Egyesült Államokban
Mings és Tapatío néven két új világkonyha-márkát vezet be a…
Tovább olvasom >Nyereséggel zárta az első fél évet a Nestlé Hungária
Nestlé Hungária closed the first half of the year with…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >