Tejmentes termék a Nestlétől
Ahogy az ázsiai fogyasztók egyre gyakrabban keresik a tejmentes alternatívákat, a Nestlé piacra dobta legnépszerűbb márkáinak növényi alapú alternatíváit.

Már növényi változatban is elérhető a Milo
Ezek egyike a Milo, a világ vezető csokoládéitala, amely számos ázsiai országban nagy népszerűségnek örvend.
A Nestlé elsőként Malajziában vezeti be új termékét. Az országban 1950 óta érhetőek el a Milo termékek.
Supermarket News
Kapcsolódó cikkeink
Jelentős beruházásokat jelentett be a Nestlé és a Lactalis Brazíliában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új technológia forradalmasíthatja a kakaó előállítását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >90 éves idén a KitKat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Folytatódik a halfogyasztás népszerűsítése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Horvátországban ismét pusztít a sertéspestis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja: Rubint Réka: „Engem egyetlen dolog fáraszt: a pihenés…”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >