Tejmarketing 18 millió euróból
Közel 18 millió eurót hagyott jóvá az Európai Bizottság 13, a tejtermékeknek az uniós belső piacon történő népszerűsítését célzó program támogatására.
A benyújtó országok között egyetlen kelet-közép-európai tagállam szerepel: Bulgária, amely Németországban és Spanyolországban szeretné javítani tejtermékei ismertségét. A támogatásban részesülő nyugat-európai államok a saját piacaikon kívánják reklámozni a tejtermékek fogyasztását – közli a Rapid tudósítása nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >