Tejmarketing 18 millió euróból
🎧 Hallgasd a cikket:
Közel 18 millió eurót hagyott jóvá az Európai Bizottság 13, a tejtermékeknek az uniós belső piacon történő népszerűsítését célzó program támogatására.
A benyújtó országok között egyetlen kelet-közép-európai tagállam szerepel: Bulgária, amely Németországban és Spanyolországban szeretné javítani tejtermékei ismertségét. A támogatásban részesülő nyugat-európai államok a saját piacaikon kívánják reklámozni a tejtermékek fogyasztását – közli a Rapid tudósítása nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kormányinfó: minden előfordulhat az árrésstoppal kapcsolatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ebben az évben is megmérettethetik magukat a legjobb gluténmentes pékségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkopott a Labubu-láz: zuhannak az árak a másodpiacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >