Tehetséges hazai divattervezők álmodtak új külsőt a Szentkirályinak
Magyarország piacvezető ásványvízmárkája, a Szentkirályi exkluzív sajtóreggeli keretében mutatta be magyar divattervezőkkel közösen megalkotott, limitált kiadású „designer” csomagolását. Az ünnepi időszakra készült ásványvizek egyedi címkéit Nagy Noémi (Prieston) és Lakatos Sándor (Sandor Lakatos Menswear) készítették el. A különleges palackok november második felében kerülnek az üzletek polcaira.
A Szentkirályi ásványvíz magyar márkaként elkötelezett a hazai tehetségek támogatása mellett, és hisz a folyamatos megújulásban. Az idei ünnepi időszakot egy különleges együttműködéssel teszi emlékezetesebbé, hiszen limitált kiadású palackjait két designerrel közösen álmodta újra.
Nagy Noémi, a Prieston márka tulajdonosa, ruhái sajátos jegyeinek felhasználásával készítette el a szénsavmentes Szentkirályi palackok virágos címkéjét. A szénsavas palackok csomagolásán pedig Lakatos Sándor logója, a sajátos hat csíkos minta köszön vissza.
„Örültem a felkérésnek, mert szeretem a kihívásokat, és csomagolást ilyen formában még nem terveztem. Mivel a Szentkirályi fő motívuma a szív, ráadásul a rózsaszín is nagyon közel áll hozzám, nem volt nehéz dolgom. A márkám jellegzetes vonásait használtam fel, mind színek, mind formák tekintetében, így a cseresznyefavirágzást jelenítettem meg a címkén” – mondta el Nagy Noémi, a Prieston márka alapítója.
„Nagyon sokat jelent számomra, hogy egy töretlen sikerű hazai márkával dolgozhatok együtt. A Szentkirályi elképzelése egyből passzolt az ötleteimhez, és szinte azonnal harmonizált a színekkel, geometriai formákkal, mintákkal, amelyekkel dolgozom” – mondta Lakatos Sándor.
„Magyarország piacvezető ásványvízmárkájaként nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatos megújulásra. Nemcsak saját magam, de a brand esetében is fontosnak tartom, hogy kövessük az aktuális trendeket. Az évek során a Szentkirályi címkéi a divattal együtt változtak, a mostani együttműködés ennek az útnak egy kiemelkedő állomása” – tette hozzá Balogh Levente, a Szentkirályi–Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.
A limitált kiadású 0,5 és 1,5 literes palackokkal november második felétől egészen az ünnepek végéig találkozhatnak a fogyasztók az üzletek polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Hidratálj okosan, kortyolj tudatosan!
Az ásványvíz- és ízesítettvíz-piac 2024-ben számos kihívással nézett szembe, miközben…
Tovább olvasom >Veritas prémium ásványvíz
Gondosan elzárt, érintetlen tisztaság a Pannon-medence szívéből. A Veritas kristálytiszta…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >