Technológiai újításokkal teli üzletet nyitott a CBA

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 11. 15. 00:26

A kereskedelmi csúcstechnológia eszközeivel üzemelteti november 5-én megnyílt új Ürömi boltját a CBA üzletlánc. A 3200 négyzetméteres üzletben digitális borász, érintőképernyős pénztárgépek és elektronikus hostess várja a vásárlókat. A bolti informatika korszerűsítésében a mind kifinomultabb technikai vívmányok iránt nagy a hazai üzlettulajdonosok érdeklődése.

A kiskereskedelmi szegmens innovatív üzletei a legmodernebb technikai megoldások iránt érdeklődnek a legintenzívebben − mondta el Járai Richárd, a székesfehérvári Laurel Kft. marketingvezetője. A kereskedelmi informatikával foglalkozó cég most szerelte fel például az első digitális posztereket a november 5-én nyílt új ürömi CBA-ban, amelyek már a bejáratnál hasznos információval látják el az érkezőket. A boltban digitális borász segíti kiválasztani a vacsorához legmegfelelőbb italt, a pénztáraknál pedig nagy áteresztőképességű, érintőképernyős kasszák fogadják a vásárlókat, melyek akár 20 százalékkal több vevőt is ki tudnak szolgálni, mint hagyományos társaik.

Az intenzívebb innováció nemcsak kívülről, de a háttérben zajló fejlesztések alapján is szembeötlő – hangsúlyozza a vezető. Ezekben az eladótéri marketing eszközökben rejlő lehetőségeket a bolt a későbbiekben beszállítóinak reklámfelületként továbbértékesíti, amellyel újabb bevételre tehet szert.

A kereskedelmi informatikában folyamatos az innováció, néhányan mégis csak lassan lépnek – mondja a szakértő. Ennek csak egyik oka a fejlesztési források szűkössége, a legfőbb ok a kivárás, az újdonságoktól való félelem, holott egyértelmű, az újítások akkor hatnak intenzívebben, amíg nem válnak megszokottá.

Kapcsolódó cikkeink