Tech startup-díjat kapott a foodpanda
Az online ételrendelés szakértője, a foodpanda óriási sikert aratott a legnívósabb európai startup megmérettetésen, a European Tech Startup Awardson: a Best E-Commerce Startup (legjobb online kereskedelem startup) kategória díját nyerte el.
A The EUROPAS – European Tech Startup Awardsot 2009 óta rendezik meg, alapítója a neves IT újságíró Mike Butcher (TechCrunch.com). A versenyen a piac legfiatalabb tech-startup versenyzői vesznek részt, ahol is a startup- és befektetői világ prominens képviselői több mint 20 különböző kategóriában díjazzák a progresszív és innovatív technológiai cégeket.
A versenyre maguk a startupok is jelentkezhetnek, de bárki nevezheti őket. A shortlistet egy 40 fős nemzetközi zsűri állítja össze, melyet egy közönségszavazás követ, végezetül pedig a zsűri választja ki a legtöbb szavazatot kapott startupok közül, hogy ki az adott kategória legjobbja.
A kedd esti londoni The EUROPAS díjátadón több mint 800 top európai IT szakember vett részt, itt vette át a foodpanda az egyik legfontosabb kategória díját, a Best E-Commerce Startup-díjat, amely az elmúlt időszakban nyújtott minden képzeletet felülmúló globális terjeszkedésének szól. A foodpanda két évvel ezelőtti indulása óta már több mint 40 országban van jelen, több mint 25 ezer partnerétteremmel rendelkezik, s most az IT világ előtt is sikerült bizonyítania, hogy egyike a világ legkiválóbb startupjainak.
„Óriási megtiszteltetés számunkra ez a díj, hiszen jelzi, hogy elismerik az elmúlt időszak kemény munkáját. Jelenleg is meredeken felfelé ívelő pályán vagyunk, és ezt a sikeres üzleti modellt szeretnénk eljuttatni mindenhova, hogy felhasználóink elsőszámú választása lehessünk” – tette hozzá Arany László, a magyarországi foodpanda ügyvezető igazgatója.
A foodpanda ma már a feltörekvő piacok vezető online rendelésközvetítő platformja. A magyar foodpanda rendelések harmada már most mobil eszközről érkezik, és ez az arány folyamatosan növekszik. Az említett trend a partneréttermek forgalmát is növeli (globálisan átlagban körülbelül 25%-os rendelésszám növekedés figyelhető meg), hiszen az online vásárlók egyébként is magasabb átlagos kosármérettel rendelkeznek, mint a hagyományosan telefonon, vagy személyesen rendelők.
A foodpanda mobil applikációja globális, ami annyit jelent, hogy bárhol is vagyunk a 45 foodpanda ország közül, helyzetünk meghatározása után könnyedén és gyorsan rendelhetünk ételt az okostelefon alkalmazáson keresztül. (Android, iOS, Windows Phone applikáció is elérhető)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Turisztikai kisvállalkozásokat támogató digitális kompetenciaközpontot hoznak létre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visit Hungary: több százezer utazó töltötte itthon az őszi szünetet
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MNB: módosultak az utasbiztosítások feltételei
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

