Tech startup-díjat kapott a foodpanda
Az online ételrendelés szakértője, a foodpanda óriási sikert aratott a legnívósabb európai startup megmérettetésen, a European Tech Startup Awardson: a Best E-Commerce Startup (legjobb online kereskedelem startup) kategória díját nyerte el.
A The EUROPAS – European Tech Startup Awardsot 2009 óta rendezik meg, alapítója a neves IT újságíró Mike Butcher (TechCrunch.com). A versenyen a piac legfiatalabb tech-startup versenyzői vesznek részt, ahol is a startup- és befektetői világ prominens képviselői több mint 20 különböző kategóriában díjazzák a progresszív és innovatív technológiai cégeket.
A versenyre maguk a startupok is jelentkezhetnek, de bárki nevezheti őket. A shortlistet egy 40 fős nemzetközi zsűri állítja össze, melyet egy közönségszavazás követ, végezetül pedig a zsűri választja ki a legtöbb szavazatot kapott startupok közül, hogy ki az adott kategória legjobbja.
A kedd esti londoni The EUROPAS díjátadón több mint 800 top európai IT szakember vett részt, itt vette át a foodpanda az egyik legfontosabb kategória díját, a Best E-Commerce Startup-díjat, amely az elmúlt időszakban nyújtott minden képzeletet felülmúló globális terjeszkedésének szól. A foodpanda két évvel ezelőtti indulása óta már több mint 40 országban van jelen, több mint 25 ezer partnerétteremmel rendelkezik, s most az IT világ előtt is sikerült bizonyítania, hogy egyike a világ legkiválóbb startupjainak.
„Óriási megtiszteltetés számunkra ez a díj, hiszen jelzi, hogy elismerik az elmúlt időszak kemény munkáját. Jelenleg is meredeken felfelé ívelő pályán vagyunk, és ezt a sikeres üzleti modellt szeretnénk eljuttatni mindenhova, hogy felhasználóink elsőszámú választása lehessünk” – tette hozzá Arany László, a magyarországi foodpanda ügyvezető igazgatója.
A foodpanda ma már a feltörekvő piacok vezető online rendelésközvetítő platformja. A magyar foodpanda rendelések harmada már most mobil eszközről érkezik, és ez az arány folyamatosan növekszik. Az említett trend a partneréttermek forgalmát is növeli (globálisan átlagban körülbelül 25%-os rendelésszám növekedés figyelhető meg), hiszen az online vásárlók egyébként is magasabb átlagos kosármérettel rendelkeznek, mint a hagyományosan telefonon, vagy személyesen rendelők.
A foodpanda mobil applikációja globális, ami annyit jelent, hogy bárhol is vagyunk a 45 foodpanda ország közül, helyzetünk meghatározása után könnyedén és gyorsan rendelhetünk ételt az okostelefon alkalmazáson keresztül. (Android, iOS, Windows Phone applikáció is elérhető)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >