Teapavilonok és óriáscsésze a fővárosban
Budapestre látogatott november 7-én Stephen Twining teanagykövet. A világon mindenütt elismert teaszakértő napi 9 csésze teát fogyaszt, s mindenkinél jobban ismeri az elődei által felépített vállalkozás több mint 300 éves történetét. A tea nagyköveteként szinte megállás nélkül úton van.November másodikától két héten keresztül a Twinings pódiumautó járta a főváros utcáit azzal a céllal, hogy az Earl Grey ízvilágát felidéző hatalmas, gőzölgő és bergamottillatot árasztó teáscsésze révén meghitt perceket csempésszen a járókelők életébe. A kampány keretében két hétvégén hat bevásárlóközpontban – nevezetesen a Westend City Centerben, a MOM Parkban, az Europarkban, az Arena Plázában, az Allee-ban és az Eurocenterben – időszakos teapavilon is kialakításra került.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >